Книжковий інтернет-магазин Наш Формат
Кол-центр працює щодня з 08:00 до 22:00
Побажання

Часті питання воєнного часу

Наша команда, як і вся країна, зі зброєю в руках захищає Батьківщину на фронті та допомагає в тилу, але також ми продовжуємо працювати та розвивати українське книговидавництво. 

Зібрали тут поширені запитання, які, сподіваємось, допоможуть вам.

Логотип Наш Формат з прапором України на фоні поля пшениці

Чи ви працюєте зараз?

Так. Менеджери обробляють замовлення, контактують з клієнтами, а працівники складу відправляють книжки між комендантськими годинами й повітряними тривогами. 

Як відправляєте замовлення?

Новою Поштою та УкрПоштою у ті населені пункти, де працюють відділення. Оформіть замовлення на сайті і наші менеджери сконтактують з вами щодо доставки.

Мапа працюючих відділень та поштоматів Нової Пошти: https://bit.ly/3is1cef

Уточнити роботу відділень УкрПошти можна тут: https://bit.ly/3qsldFP

Детально про всі умови доставки тут: https://nashformat.ua/delivery 

Як доставляєте за кордон?

Тільки  УкрПоштою. Точні терміни доставки наразі вказати неможливо. 

Чи можна змінити адресу доставки?

Напишіть нам у месенджер (можна на сайті) номер замовлення та нове місце доставки і ми зробимо все можливе.

Як довго чекати на доставку?

Після оформлення замовлення оператори зв'яжуться з вами та повідомлять орієнтовну дату відправлення. Все інше залежить від перевізника. Найчастіше це  3-4 дні.

Як дізнатися про долю мого замовлення?

Вся інформація про замовлення відображається в особистому кабінеті на сайті . Авторизуйтеся, перейдіть в розділ Замовлення, знайдіть та відкрийте потрібне замовлення. Тут ви знайдете заплановану дату відвантаження, статус обробки замовлення, номер ТТН, якщо воно вже відправлене, а також зможете відслідкувати відправлення.

Будь ласка, дуже просимо ?? : перевіряйте статус замовлення САМОСТІЙНО в особистому кабінеті за посиланням. Більше про статуси читайте нижче.

Замовляв/-ла раніше, але книжки так і не отримав/-ла.

Напишіть в месенджер (можна на сайті)  номер вашого замовлення і ми з’ясуємо його статус. Головне не хвилюйтеся, все під контролем!

Я передзамовив/-ла книжки, коли їх очікувати?

На жаль, друкарні поки що призупинили друк книжок.  Як тільки  роботу буде відновлено —  оператори повідомлять актуальну  дату  отримання листом на електронну пошту. Або ж можемо повернути кошти.

Якщо в моєму замовленні є книжки “в наявності” і “передзамовлення”, чи можна надіслати хоча б те, що є?

Так, ми можемо розділити замовлення і частину надіслати зараз, а частину після Перемоги. Напишіть номер замовлення в месенджер (можна на сайті). 

Коли з’явиться те, що на сайті “не в наявності”?

Ми робимо все можливе щоб забезпечити наявність книжок нашої книграні.  Але з початком війни не всі видавництва  відновили  роботу.  Наразі не можемо назвати навіть орієнтовні терміни. 

Якщо ви працюєте, чому не відповідаєте на звернення?

Наші менеджери та оператори працюють в умовах війни, тож відповідь на ваше питання може потребувати більше часу, ніж зазвичай. Проте обіцяємо, що жодне питання не лишиться без відповіді.

У яких форматах ваші електронні книжки?

У картці до кожної книжки вказані наявні формати. Зазвичай це epub та mobi.

Не прийшов лист з посиланням на оплату

Для початку перевірте папки "Спам" чи "Реклама", в які інколи потрапляють електронні листи такого типу. Позначте наш лист як "Не спам", щоб у майбутньому уникнути подібної проблеми. Якщо повідомлення немає, будь ласка, знайдіть потрібне замовлення в вашому особистому кабінеті сайту і якщо сума оплати не потребує змін, спробуйте оплатити. Якщо проблему все-таки не вирішено, повідомте про це на пошту або в месенджер на сайті, зазначивши номер замовлення.

Статуси замовлення "Нове", "В обробці", "Скомплектовано", "Відправлено" - що це все означає?

Статус "Нове" означає, що замовлення ще не підтверджено менеджером інтернет-магазину, але воно буде оброблено найближчим часом. Не хвилюйтеся, якщо статус замовлення довго не змінюється. Їх справді надто багато, і ми обробляємо їх по черзі. "В обробці" - менеджери підтвердили замовлення, відома ОРІЄНТОВНА дата комплектації та відправки.

"Скомплектовано" - замовлення зібрано і чекає відправки.

"Відправлено" замовлення відправлено, і в особистому кабінеті Ви можете знайти номер накладної.

Не хвилюйтеся, жодне замовлення не загубимо!

Як дізнатися дату відправки мого замовлення?

Якщо статус вашого замовлення "В обробці" або "Скомплектовано", то ОРІЄНТОВНУ дату відправки ви бачите в особистому кабінеті Відкрийте потрібне замовлення для перевірки дати відвантаження.

Як дізнатися, чи пройшла оплата?

Якщо кошти з вашої карти списалися, то оплата успішна. Попри те, що статус замовлення в особистому кабінеті змінюється не миттєво, ми бачимо зарахування і готуємо Ваші книжки до відправки. На вашу елеткронну пошту надійде  лист від платіжної системи про оплату. 

З якихось причин стався збій: не вийшло оплатити замовлення. Що робити?

Ви можете перейти до оплати в особистому кабінеті. Поруч із неоплаченим замовленням буде кнопка "Оплатити"

Як додати товар до замовлення, якщо його вже оформлено?

Напишіть на пошту або в месенджер у фейсбуці номер вашого замовлення і який товар бажаєте додати.

Як скасувати замовлення?

Напишіть номер замовлення нам у месенджер або на електронну пошту із проханням скасувати.

Коли повернуться кошти за скасоване замовлення?

Гроші за скасоване замовлення автоматично повернуться на картку, з якої був розрахунок, протягом 5 днів. Якщо з якихось причин повернення не сталося, будь ласка, напишіть про це на пошту або в месенджер у фейсбуці, вказавши номер замовлення і дату, коли його було скасовано.

Як завантажити книжку в електронному форматі?

Авторизуйтеся на сайті nashformat.ua. В особистому кабінеті в розділі "Електронна бібліотека" ви знайдете придбані електронні книжки.

Як користуватися подарунковим сертифікатом?

Під час оформлення замовлення у графі "У мене є сертифікат" вкажіть код, зазначений на сертифікаті. Далі натисніть червону кнопку "Розрахуватися". Сертифікати можна витратити будь-коли до кінця 2022 року.

Як відредагувати реквізити отримувача в оформленому замовленні?

Напишіть на пошту або в месенджер у фейсбуці номер вашого замовлення і бажані зміни.

Не можу оформити замовлення: не вдається вибрати метод доставки

Спробуйте очистити кеш або оформити замовлення з іншого пристрою.

Залишилися запитання?

Звертайтеся на пошту або у месенджер фейсбуку.

Вхід до особистого кабінету
Увійти за допомогою:

Підпишіться на розсилку
і отримайте знижку 10%

Вкажіть, будь ласка, Вашу стать

Або

Я погоджуюсь з умовами використання персональних даних