Зимова єПідтримка Гроші на 18-річчя
Книжковий інтернет-магазин Наш Формат
Кол-центр працює щодня з 08:00 до 20:00
Побажання
Раджа Раджаманнар - фото

Раджа Раджаманнар

Раджа Раджаманнар (Raja Rajamannar) - головний директор з маркетингу та комунікацій Healthcare Business, Mastercard та президент бізнес-підрозділу компанії в галузі охорони здоров’я. Авторитетний фахівець з досвідом роботи на міжнародному ринку понад трьох десятиліть, всесвітньо визнаний за своє інноваційне мислення та лідерство в трансформації бізнесу, нагороджений Премією WFA Global Marketer of the Year Award, що присуджується регіональним та глобальним маркетологи у розбудові бізнесу.

Нагороди
Премія WFA Global Marketer of the Year Award
Освіта
Індійський інститут менеджменту в Бангалорі

Книги Раджи Раджаманнара

Квантовий маркетинг. Новий спосіб мислення - фото обкладинки книги
Раджа Раджаманнар
Рейтинг: 4.3 (3 відгуки)
Рік видання: 2023 Категорія: Маркетинг. Реклама та PR
ПРО КНИЖКУ Стрімкий сучасний світ кладе традиційний маркетинг на лопатки. Класичні теорії, стратегії і практики перестають працювати. Що робити маркетологам, керівникам, власникам компаній? Іти за змінами, на п’яту стадію маркетингу — квантову. У цій книжці ви дізнаєтесь:

Біографія Раджи Раджаманнара

Закінчив технологічний коледж Університету Османії за спеціальністю хімічна інженерія та працював у аспірантурі в Індійському інституті менеджменту в Бангалорі. Керував великим бізнесом у компаніях із списку Fortune 500 у сфері фінансових послуг, споживчих товарів та охорони здоров’я, зокрема Unilever, Citigroup, Anthem та Mastercard. Широкий успіх у навігації в суворо регульованих середовищах, провідні стратегії трансформації – як зростання, так і поворот – і підвищення вартості акціонерів. На додаток до управління різноманітними бізнесами, має також значний досвід управління функціями, включаючи маркетинг і комунікації, інновації, продажі та розвиток бізнесу, корпоративний розвиток (M&A), аналітику даних та цифрову.

Маючи понад 30 років на посаді глобального керівника, Раджа Раджаманнар обіймав посади рівня C в компаніях, починаючи від Anthem і закінчуючи Humana, керував успішною еволюцією ідентичності Mastercard для цифрової епохи, від її безцінних досвідчених платформ до бізнес-моделей, керованих маркетингом. Визнаний Adweek одним з найбільш технологічно підкованих CMOs в індустрії, визнаний одним з 5 найвпливовіших CMOs у світі за версією Forbes, а також у 10 найінноваційніших CMOs світу за версією Business Insider; Глобальний маркетолог року за версією Всесвітньої федерації рекламодавців і маркетолог року за освітнім фондом ANA у 2019 році. Його роботи були представлені Гарвардською бізнес-школою та Єльською школою кейсів менеджменту.

Відгуки про Раджи Раджаманнара Новий

Поділіться своїми враженнями!
Залиште свій відгук
Книгомани завжди мають свою точку зору і полюбляють ділитись нею. Залиште відгук про цього автора для майбутніх відвідувачів. Заздалегідь дякуємо!
Будь ласка, оцініть автора!
Вхід до особистого кабінету
Увійти за допомогою:

Підпишіться на розсилку
і отримайте знижку 10%

Вкажіть, будь ласка, Вашу стать

Або

Я погоджуюсь з умовами використання персональних даних