Зимова єПідтримка Гроші на 18-річчя
Книжковий інтернет-магазин Наш Формат
Кол-центр працює щодня з 08:00 до 20:00
Побажання
Раджа Раджаманнар - фото

Раджа Раджаманнар

Раджа Раджаманнар (Raja Rajamannar) - головний директор з маркетингу та комунікацій Healthcare Business, Mastercard та президент бізнес-підрозділу компанії в галузі охорони здоров’я. Авторитетний фахівець з досвідом роботи на міжнародному ринку понад трьох десятиліть, всесвітньо визнаний за своє інноваційне мислення та лідерство в трансформації бізнесу, нагороджений Премією WFA Global Marketer of the Year Award, що присуджується регіональним та глобальним маркетологи у розбудові бізнесу.

Нагороди
Премія WFA Global Marketer of the Year Award
Освіта
Індійський інститут менеджменту в Бангалорі

Книги Раджи Раджаманнара

Квантовий маркетинг. Новий спосіб мислення - фото обкладинки книги
Раджа Раджаманнар
Рейтинг: 4.8 (3 відгуки)
Рік видання: 2023 Категорія: Електронні книжки
Підкорюйте нове маркетингове мислення і майбутніх споживачів ТЕМАТИКА ЕЛЕКТРОННОЇ КНИЖКИ «КВАНТОВИЙ МАРКЕТИНГ» Маркетинг, нонфікшн, бізнес, саморозвиток, новітні технології. ПРО ЕЛЕКТРОННУ КНИЖКУ Стрімкий сучасний світ кладе традиційний маркетинг на лопатки.
210 грн
Квантовий маркетинг. Новий спосіб мислення - фото обкладинки книги
Раджа Раджаманнар
Рейтинг: 4.3 (3 відгуки)
Рік видання: 2023 Категорія: Маркетинг. Реклама та PR
ПРО КНИЖКУ Стрімкий сучасний світ кладе традиційний маркетинг на лопатки. Класичні теорії, стратегії і практики перестають працювати. Що робити маркетологам, керівникам, власникам компаній? Іти за змінами, на п’яту стадію маркетингу — квантову. У цій книжці ви дізнаєтесь:

Біографія Раджи Раджаманнара

Закінчив технологічний коледж Університету Османії за спеціальністю хімічна інженерія та працював у аспірантурі в Індійському інституті менеджменту в Бангалорі. Керував великим бізнесом у компаніях із списку Fortune 500 у сфері фінансових послуг, споживчих товарів та охорони здоров’я, зокрема Unilever, Citigroup, Anthem та Mastercard. Широкий успіх у навігації в суворо регульованих середовищах, провідні стратегії трансформації – як зростання, так і поворот – і підвищення вартості акціонерів. На додаток до управління різноманітними бізнесами, має також значний досвід управління функціями, включаючи маркетинг і комунікації, інновації, продажі та розвиток бізнесу, корпоративний розвиток (M&A), аналітику даних та цифрову.

Маючи понад 30 років на посаді глобального керівника, Раджа Раджаманнар обіймав посади рівня C в компаніях, починаючи від Anthem і закінчуючи Humana, керував успішною еволюцією ідентичності Mastercard для цифрової епохи, від її безцінних досвідчених платформ до бізнес-моделей, керованих маркетингом. Визнаний Adweek одним з найбільш технологічно підкованих CMOs в індустрії, визнаний одним з 5 найвпливовіших CMOs у світі за версією Forbes, а також у 10 найінноваційніших CMOs світу за версією Business Insider; Глобальний маркетолог року за версією Всесвітньої федерації рекламодавців і маркетолог року за освітнім фондом ANA у 2019 році. Його роботи були представлені Гарвардською бізнес-школою та Єльською школою кейсів менеджменту.

Відгуки про Раджи Раджаманнара Новий

Поділіться своїми враженнями!
Залиште свій відгук
Книгомани завжди мають свою точку зору і полюбляють ділитись нею. Залиште відгук про цього автора для майбутніх відвідувачів. Заздалегідь дякуємо!
Будь ласка, оцініть автора!
Вхід до особистого кабінету
Увійти за допомогою:

Підпишіться на розсилку
і отримайте знижку 10%

Вкажіть, будь ласка, Вашу стать

Або

Я погоджуюсь з умовами використання персональних даних