Закінчив технологічний коледж Університету Османії за спеціальністю хімічна інженерія та працював у аспірантурі в Індійському інституті менеджменту в Бангалорі. Керував великим бізнесом у компаніях із списку Fortune 500 у сфері фінансових послуг, споживчих товарів та охорони здоров’я, зокрема Unilever, Citigroup, Anthem та Mastercard. Широкий успіх у навігації в суворо регульованих середовищах, провідні стратегії трансформації – як зростання, так і поворот – і підвищення вартості акціонерів. На додаток до управління різноманітними бізнесами, має також значний досвід управління функціями, включаючи маркетинг і комунікації, інновації, продажі та розвиток бізнесу, корпоративний розвиток (M&A), аналітику даних та цифрову.
Маючи понад 30 років на посаді глобального керівника, Раджа Раджаманнар обіймав посади рівня C в компаніях, починаючи від Anthem і закінчуючи Humana, керував успішною еволюцією ідентичності Mastercard для цифрової епохи, від її безцінних досвідчених платформ до бізнес-моделей, керованих маркетингом. Визнаний Adweek одним з найбільш технологічно підкованих CMOs в індустрії, визнаний одним з 5 найвпливовіших CMOs у світі за версією Forbes, а також у 10 найінноваційніших CMOs світу за версією Business Insider; Глобальний маркетолог року за версією Всесвітньої федерації рекламодавців і маркетолог року за освітнім фондом ANA у 2019 році. Його роботи були представлені Гарвардською бізнес-школою та Єльською школою кейсів менеджменту.
Підпишіться на розсилку
і отримайте знижку 10%