Навчався у Міжнародному Соломоновому університеті в Києві. Працював маркетинг-директором компаній «Олімп», «Global ABC», мережі «Фокстрот», а також холдингу EVO, що спеціалізується на електронних продажах в Україні. Співзасновник агентства маркетингового консалтингу «Filberry». Викладач Львівської та Києво-Могилянської бізнес-шкіл.
Свої 20-річні напрацювання у сфері розробки та втілення маркетингових стратегій виклав у дебютній «Головній маркетинговій книзі».
Серед успіхів Філановського — програма перезапуску бренду «Фокстрот». За рік товарообіг у магазинах нового зразка зріс на 45%.
У доробку фахівця бізнес-видання українською та російською мовами: «Головна маркетингова книга» (2018), «Гра в бренди. Як збільшити шанси вашого бізнесу на успіх» («Наш формат», 2019).
Підпишіться на розсилку
і отримайте знижку 10%