Книжковий інтернет-магазин Наш Формат
Безкоштовна доставка

Безкоштовна доставка замовлень від 500 грн.

Побажання

Олексій Філановський - книги автора

Олексій Філановський - фото

Олексій Філановський — український автор бізнес-літератури, маркетолог, лектор. Має багаторічний досвід роботи на топ-позиціях маркетингу. Розробник брендів «Прайм», «Істина», «Природне джерело», «Сніжна панда».

Книги Олексія Філановського

Рейтинг: 5.0 (2 відгуки)
Рік видання: 2019 Категорія: Маркетинг. Реклама та PR Книга в наявності
Техніка створення брендів на прикладах великих компаній України. Тематика книги Брендінг та маркетинг, бізнес та підприємництво. Як збільшити шанси вашого бізнесу на успіх Перш за все, створення величного бренду — це мистецтво , але з іншого боку — системні чітко-визначені

Олексій Філановський

Рейтинг: 4.8
Рік видання: 2018 Категорія: Маркетинг. Реклама та PR Книга в наявності
ПРО КНИЖКУ Книга Олексія Філановського — не підручник з маркетингу і не посібник для вузьких фахівців в окремих галузях маркетингової діяльності. А слово «Головна» у її назві вказує передусім на те, що вона містить відповіді на найфундаментальніші питання, пов’язані з маркетингом,— живим,
Рейтинг: 5.0
Категорія: Електронні книжки Електронний контент
Книга Олексія Філановського — не підручник з маркетингу і не посібник для вузьких фахівців в окремих галузях маркетингової діяльності. А слово «Головна» у її назві вказує передусім на те, що вона містить відповіді на найфундаментальніші питання, пов’язані з маркетингом,— живим, мінливим і рухомим,
130 грн
Рейтинг: 5.0
Категорія: Електронні книжки Електронний контент
Техніка створення брендів на прикладах великих компаній України. Тематика книги Брендінг та маркетинг, бізнес та підприємництво. Як збільшити шанси вашого бізнесу на успіх Перш за все, створення величного бренду — це мистецтво , але з іншого боку — системні чітко-визначені
80 грн

Навчався у Міжнародному Соломоновому університеті в Києві. Працював маркетинг-директором компаній «Олімп», «Global ABC», мережі «Фокстрот», а також холдингу EVO, що спеціалізується на електронних продажах в Україні. Співзасновник агентства маркетингового консалтингу «Filberry». Викладач Львівської та Києво-Могилянської бізнес-шкіл.

Свої 20-річні напрацювання у сфері розробки та втілення маркетингових стратегій виклав у дебютній «Головній маркетинговій книзі».

Серед успіхів Філановського — програма перезапуску бренду «Фокстрот». За рік товарообіг у магазинах нового зразка зріс на 45%.

У доробку фахівця бізнес-видання українською та російською мовами: «Головна маркетингова книга» (2018), «Гра в бренди. Як збільшити шанси вашого бізнесу на успіх» («Наш формат», 2019).

Вхід до особистого кабінету
Увійти за допомогою:

Підпишіться на розсилку
і отримайте знижку 10%

Вкажіть, будь ласка, Вашу стать

Або

Я погоджуюсь з умовами використання персональних даних