Книжковий інтернет-магазин Наш Формат
Кол-центр працює щодня з 08:00 до 22:00
Побажання
Джона Берґер - фото

Джона Берґер

Джона Берґер (Jonah Berger) — бізнес-експерт, професор маркетингу у Вортонській школі бізнесу при Пенсільванському університеті. Відомий як автор книг про «вірусний маркетинг».

Освіта
Стенфордський університет, Stanford Graduate School of Business

Книги Йона Берґера

Джона Берґер
Рейтинг: 5.0 (5 відгуків)
Рік видання: 2018 Категорія: ГАРАЖНИЙ РОЗПРОДАЖ
  NB! У КАТЕГОРІЇ "ГАРАЖНИЙ РОЗПРОДАЖ" КНИГИ З НЕЗНАЧНИМ ДЕФЕКТОМ, ЯК-ОТ ПОЖОВКЛИЙ ЗРІЗ, ЦІННИК АБО ЗБИТИЙ КУТИК, ЩО НЕ ВПЛИВАЄ НА МОЖЛИВІСТЬ І ЯКІСТЬ ЧИТАННЯ! ТЕМАТИКА Бізнес - література. Психологія. ПРО КНИЖКУ Більшість людей вважають, що їхні вчинки та поведінка зумовлені
195 грн
Джона Берґер
Рейтинг: 5.0 (4 відгуки)
Рік видання: 2015-2022 Категорія: ГАРАЖНИЙ РОЗПРОДАЖ
  NB! У КАТЕГОРІЇ "ГАРАЖНИЙ РОЗПРОДАЖ" КНИГИ З НЕЗНАЧНИМ ДЕФЕКТОМ, ЯК-ОТ ПОЖОВКЛИЙ ЗРІЗ, ЦІННИК АБО ЗБИТИЙ КУТИК, ЩО НЕ ВПЛИВАЄ НА МОЖЛИВІСТЬ І ЯКІСТЬ ЧИТАННЯ! Наклад першого видання закінчився. Ви можете придбати оновлене видання "Заразливий. Психологія вірусного маркетингу"
175 грн

Біографія Йона Берґера

Дитинство минуло у Вашингтоні. Середню освіту отримав у місцевій школі у Сільвер-Спрінг (штат Меріленд). У 2002 році отримав ступінь доктора, у 2007 — професора у Стенфордському університеті.

Викладав у Корнелльському університеті та Університеті Дьюка. Понад 15 років займається дослідженням соціального впливу, вірусного маркетингу, тому, як люди приймають рішення, як сприймають ті чи інші продукти, як купують і чому купують. Консультував керівників відомих компаній (General Motors, Microsoft, Google, Facebook, LinkedIn та інші).

Маркетинг і Джона Берґер

Написав понад десятки наукових статей, отримав безліч нагород, відзнак, премій та стипендій (у 2011 — гранд Алекса Паноса, у 2013 — премія «Рання кар’єра», у 2014 — премія від Американської Асоціації Маркетингу за найкращу книгу в цій сфері та ін.). У 2009 увійшов до п’ятірки найпродуктивніших дослідників маркетингу, у 2015 — до рейтингу Топ-30 лідерів від Американської Асоціації менеджменту.

Автор двох книг: «Invisible Influence» («Невидимий вплив. Приховані сили, які формують поведінку») та «Contagious» («Заразливий. Психологія вірусного маркетингу»). Українською мовою вийшли друком у видавництві «Наш Формат».

Цитати
Цитати ще не додані!

Відгуки про Йона Берґера Новий

Поділіться своїми враженнями!
Залиште свій відгук
Книгомани завжди мають свою точку зору і полюбляють ділитись нею. Залиште відгук про цього автора для майбутніх відвідувачів. Заздалегідь дякуємо!
Будь ласка, оцініть автора!
Вхід до особистого кабінету
Увійти за допомогою:

Підпишіться на розсилку
і отримайте знижку 10%

Вкажіть, будь ласка, Вашу стать

Або

Я погоджуюсь з умовами використання персональних даних