Зимова єПідтримка Гроші на 18-річчя
Книжковий інтернет-магазин Наш Формат
Кол-центр працює щодня з 08:00 до 20:00
Побажання
Джона Бергер - фото

Джона Берґер

Джона Берґер (Jonah Berger) — бізнес-експерт, професор маркетингу у Вортонській школі бізнесу при Пенсільванському університеті. Відомий як автор книг про «вірусний маркетинг».

Освіта
Стенфордський університет, Stanford Graduate School of Business

Книги Йона Берґера

SALE.Невидимий вплив. Приховані сили, які формують поведінку - фото обкладинки книги
Джона Берґер
Рейтинг: 5.0 (5 відгуків)
Рік видання: 2018 Категорія: ГАРАЖНИЙ РОЗПРОДАЖ
  NB! У КАТЕГОРІЇ "ГАРАЖНИЙ РОЗПРОДАЖ" КНИГИ З НЕЗНАЧНИМ ДЕФЕКТОМ, ЯК-ОТ ПОЖОВКЛИЙ ЗРІЗ, ЦІННИК АБО ЗБИТИЙ КУТИК, ЩО НЕ ВПЛИВАЄ НА МОЖЛИВІСТЬ І ЯКІСТЬ ЧИТАННЯ! ТЕМАТИКА Бізнес - література. Психологія. ПРО КНИЖКУ Більшість людей вважають, що їхні вчинки та поведінка зумовлені
SALE. Заразливий. Психологія  вірусного маркетингу - фото обкладинки книги
Джона Берґер
Рейтинг: 5.0 (4 відгуки)
Рік видання: 2022 Категорія: ГАРАЖНИЙ РОЗПРОДАЖ
  NB! У КАТЕГОРІЇ "ГАРАЖНИЙ РОЗПРОДАЖ" КНИГИ З НЕЗНАЧНИМ ДЕФЕКТОМ, ЯК-ОТ ПОЖОВКЛИЙ ЗРІЗ, ЦІННИК АБО ЗБИТИЙ КУТИК, ЩО НЕ ВПЛИВАЄ НА МОЖЛИВІСТЬ І ЯКІСТЬ ЧИТАННЯ! Наклад першого видання закінчився. Ви можете придбати оновлене видання "Заразливий. Психологія вірусного маркетингу"
175 грн

Біографія Йона Берґера

Дитинство минуло у Вашингтоні. Середню освіту отримав у місцевій школі у Сільвер-Спрінг (штат Меріленд). У 2002 році отримав ступінь доктора, у 2007 — професора у Стенфордському університеті.

Викладав у Корнелльському університеті та Університеті Дьюка. Понад 15 років займається дослідженням соціального впливу, вірусного маркетингу, тому, як люди приймають рішення, як сприймають ті чи інші продукти, як купують і чому купують. Консультував керівників відомих компаній (General Motors, Microsoft, Google, Facebook, LinkedIn та інші).

Маркетинг і Джона Берґер

Написав понад десятки наукових статей, отримав безліч нагород, відзнак, премій та стипендій (у 2011 — гранд Алекса Паноса, у 2013 — премія «Рання кар’єра», у 2014 — премія від Американської Асоціації Маркетингу за найкращу книгу в цій сфері та ін.). У 2009 увійшов до п’ятірки найпродуктивніших дослідників маркетингу, у 2015 — до рейтингу Топ-30 лідерів від Американської Асоціації менеджменту.

Автор двох книг: «Invisible Influence» («Невидимий вплив. Приховані сили, які формують поведінку») та «Contagious» («Заразливий. Психологія вірусного маркетингу»). Українською мовою вийшли друком у видавництві «Наш Формат».

Відгуки про Йона Берґера Новий

Поділіться своїми враженнями!
Залиште свій відгук
Книгомани завжди мають свою точку зору і полюбляють ділитись нею. Залиште відгук про цього автора для майбутніх відвідувачів. Заздалегідь дякуємо!
Будь ласка, оцініть автора!
Вхід до особистого кабінету
Увійти за допомогою:

Підпишіться на розсилку
і отримайте знижку 10%

Вкажіть, будь ласка, Вашу стать

Або

Я погоджуюсь з умовами використання персональних даних