Книжковий інтернет-магазин Наш Формат
Кол-центр працює щодня з 08:00 до 22:00
Побажання
Джона Берґер - фото

Джона Берґер

Джона Берґер (Jonah Berger) — бізнес-експерт, професор маркетингу у Вортонській школі бізнесу при Пенсільванському університеті. Відомий як автор книг про «вірусний маркетинг».

Освіта
Стенфордський університет, Stanford Graduate School of Business

Книги Йона Берґера

Джона Берґер
Рейтинг: 5.0
Рік видання: 2024 Категорія: Анонс релізу
Новітнє дослідження автора бестселерів New York Times Йони Берґера показує, як шість типів слів можуть посилити ваш вплив у кожній сфері життя: від переконання інших і побудови міцніших стосунків до підвищення креативності й мотивації команд. Майже все, що ми робимо, пов’язане зі
380 грн
Джона Берґер
Рейтинг: 4.8 (5 відгуків)
Рік видання: 2018 Категорія: Маркетинг. Реклама та PR
ТЕМАТИКА Бізнес - література. Психологія. ПРО КНИЖКУ Більшість людей вважають, що їхні вчинки та поведінка зумовлені особистими уподобаннями і смаками. Однак будь-які дії інших осіб, навіть незнайомців, впливають на нас у найнепередбачуваніший спосіб. Автор намагається пояснити, як
Джона Берґер
Рейтинг: 5.0 (1 відгук)
Рік видання: 2023 Категорія: Маркетинг. Реклама та PR
Це оновлене видання вже відомої вам книги  "Заразливий. Психологія вірусного маркетингу" Тематика видання Маркетинг поголосу, реклама без бюджету, когнітивна психологія. Про книгу Автор поставив собі просте, як на перший погляд, питання: чому одні імена, ідеї, товари
Джона Берґер
Рейтинг: 4.8 (4 відгуки)
Рік видання: 2015-2022 Категорія: Маркетинг. Реклама та PR
Наклад першого видання закінчився. Ви можете придбати оновлене видання "Заразливий. Психологія вірусного маркетингу" Тематика видання Маркетинг поголосу, реклама без бюджету, когнітивна психологія. Про книгу Автор поставив собі просте, як на перший погляд, питання: чому одні
175 грн
Джона Берґер
Рейтинг: 5.0
Рік видання: 2015-2022 Категорія: Маркетинг. Реклама та PR
Тематика видання Маркетинг поголосу, реклама без бюджету, когнітивна психологія. Про книгу Автор поставив собі просте, як на перший погляд, питання: чому одні імена, ідеї, товари та люди стають популярними аж до нав’язливості, тимчасом як інші опиняються «за бортом». Чи справді таким дієвим
175 грн
Джозеф О'Конор, Джона Берґер, Сет Ґодін
Рейтинг: 5.0
Рік видання: 2018 Категорія: Маркетинг. Реклама та PR
Системне мислення. Пошук неординарних творчих рішень Наш світ — складна система. Ми не розуміємо багатьох речей, а тому мимохіть стаємо їхніми заручниками. Що більше зусиль докладаємо, то менш досяжною видається наша мета, а старі проблеми повертаються й накопичуються. Щоб узяти контроль над
Вільям Зінссер, Джона Берґер, Нір Еяль
Рейтинг: 5.0
Рік видання: 2018, 2015-2022, 2017-2022 Категорія: Подарункові комплекти
Про книгу «На гачку» Чому деякі товари захоплюють людство так сильно, що воно не уявляє свого життя без них? Чому вони перетворюються на наші звички й змушують нас повертатися до них знову і знову? Що лежить в основі технології, яка «чіпляє» споживача? У своїй книжці Нір Еяль пояснює
545 грн

Біографія Йона Берґера

Дитинство минуло у Вашингтоні. Середню освіту отримав у місцевій школі у Сільвер-Спрінг (штат Меріленд). У 2002 році отримав ступінь доктора, у 2007 — професора у Стенфордському університеті.

Викладав у Корнелльському університеті та Університеті Дьюка. Понад 15 років займається дослідженням соціального впливу, вірусного маркетингу, тому, як люди приймають рішення, як сприймають ті чи інші продукти, як купують і чому купують. Консультував керівників відомих компаній (General Motors, Microsoft, Google, Facebook, LinkedIn та інші).

Маркетинг і Джона Берґер

Написав понад десятки наукових статей, отримав безліч нагород, відзнак, премій та стипендій (у 2011 — гранд Алекса Паноса, у 2013 — премія «Рання кар’єра», у 2014 — премія від Американської Асоціації Маркетингу за найкращу книгу в цій сфері та ін.). У 2009 увійшов до п’ятірки найпродуктивніших дослідників маркетингу, у 2015 — до рейтингу Топ-30 лідерів від Американської Асоціації менеджменту.

Автор двох книг: «Invisible Influence» («Невидимий вплив. Приховані сили, які формують поведінку») та «Contagious» («Заразливий. Психологія вірусного маркетингу»). Українською мовою вийшли друком у видавництві «Наш Формат».

Цитати
Цитати ще не додані!

Відгуки про Йона Берґера Новий

Поділіться своїми враженнями!
Залиште свій відгук
Книгомани завжди мають свою точку зору і полюбляють ділитись нею. Залиште відгук про цього автора для майбутніх відвідувачів. Заздалегідь дякуємо!
Будь ласка, оцініть автора!
Вхід до особистого кабінету
Увійти за допомогою:

Підпишіться на розсилку
і отримайте знижку 10%

Вкажіть, будь ласка, Вашу стать

Або

Я погоджуюсь з умовами використання персональних даних