Книжковий інтернет-магазин Наш Формат
Безкоштовна доставка

Безкоштовна доставка замовлень від 500 грн.

Побажання

Йона Берґер - книги автора та біографія

Йона Берґер - фото
Освіта Стенфордський університет, Stanford Graduate School of Business

Йона Берґер (Jonah Berger) — бізнес-експерт, професор маркетингу у Вортонській школі бізнесу при Пенсільванському університеті. Відомий як автор книг про «вірусний маркетинг».

Книги Йона Берґера

Сортувати:

Йона Берґер

Рейтинг: 4.8 (2 відгуки)
Рік видання: 2018 Категорія: Бізнес-психологія
ТЕМАТИКА Бізнес - література. Психологія. ПРО КНИЖКУ Більшість людей вважають, що їхні вчинки та поведінка зумовлені особистими уподобаннями і смаками. Однак будь-які дії інших осіб, навіть незнайомців, впливають на нас у найнепередбачуваніший спосіб. Автор намагається пояснити, як

Йона Берґер

Рейтинг: 5.0
Рік видання: 2019 Категорія: Електронні книжки
Тематика електронної книги Бізнес - література. Психологія. Про що книга Більшість людей вважають, що їхні вчинки та поведінка зумовлені особистими уподобаннями і смаками. Однак будь-які дії інших осіб, навіть незнайомців, впливають на нас у найнепередбачуваніший спосіб. Автор намагається
99 грн

Йона Берґер

Рейтинг: 4.0
Рік видання: 2015 Категорія: Електронні книжки
Тематика видання. Маркетинг поголосу, реклама без бюджету, когнітивна психологія. Про електронну книгу. Автор поставив собі просте, як на перший погляд, питання: чому одні імена, ідеї, товари та люди стають популярними аж до нав’язливості, тимчасом як інші опиняються «за
99 грн
105 грн
-5%

Йона Берґер

Рейтинг: 5.0
Рік видання: 2015 Категорія: Маркетинг. Реклама та PR
Тематика видання Маркетинг поголосу, реклама без бюджету, когнітивна психологія. Про книгу Автор поставив собі просте, як на перший погляд, питання: чому одні імена, ідеї, товари та люди стають популярними аж до нав’язливості, тимчасом як інші опиняються «за бортом». Чи справді таким дієвим
175 грн

Йона Берґер

Рейтинг: 4.8 (4 відгуки)
Рік видання: 2015 Категорія: Маркетинг. Реклама та PR
Тематика видання Маркетинг поголосу, реклама без бюджету, когнітивна психологія. Про книгу Автор поставив собі просте, як на перший погляд, питання: чому одні імена, ідеї, товари та люди стають популярними аж до нав’язливості, тимчасом як інші опиняються «за бортом». Чи справді таким дієвим
175 грн

Йона Берґер, Вільям Зінсер, Нір Еяль

Рейтинг: 5.0
Рік видання: 2017, 2018, 2015 Категорія: Маркетинг. Реклама та PR
Про книгу «На гачку» Чому деякі товари захоплюють людство так сильно, що воно не уявляє свого життя без них? Чому вони перетворюються на наші звички й змушують нас повертатися до них знову і знову? Що лежить в основі технології, яка «чіпляє» споживача? У своїй книжці Нір Еяль пояснює
491 грн
545 грн
-9%

Дитинство минуло у Вашингтоні. Середню освіту отримав у місцевій школі у Сільвер-Спрінг (штат Меріленд). У 2002 році отримав ступінь доктора, у 2007 — професора у Стенфордському університеті.

Викладав у Корнелльському університеті та Університеті Дьюка. Понад 15 років займається дослідженням соціального впливу, вірусного маркетингу, тому, як люди приймають рішення, як сприймають ті чи інші продукти, як купують і чому купують. Консультував керівників відомих компаній (General Motors, Microsoft, Google, Facebook, LinkedIn та інші).

Маркетинг і Йона Берґер

Написав понад десятки наукових статей, отримав безліч нагород, відзнак, премій та стипендій (у 2011 — гранд Алекса Паноса, у 2013 — премія «Рання кар’єра», у 2014 — премія від Американської Асоціації Маркетингу за найкращу книгу в цій сфері та ін.). У 2009 увійшов до п’ятірки найпродуктивніших дослідників маркетингу, у 2015 — до рейтингу Топ-30 лідерів від Американської Асоціації менеджменту.

Автор двох книг: «Invisible Influence» («Невидимий вплив. Приховані сили, які формують поведінку») та «Contagious» («Заразливий. Психологія вірусного маркетингу»). Українською мовою вийшли друком у видавництві «Наш Формат».

Вхід до особистого кабінету
Увійти за допомогою:

Підпишіться на розсилку
і отримайте знижку 10%

Вкажіть, будь ласка, Вашу стать

Або

Я погоджуюсь з умовами використання персональних даних