Народився 1935 року в Нью-Йорку. Отримавши економічну освіту, розпочав свою кар’єру у рекламному відділі General Electric. Співпрацював з Державним департаментом США, навчаючи нових дипломатів мистецтву проектування позитивного образу Америки за кордон.
Дебютна книга «Позиціювання: Битва за ваш мозок» (1981) присвячена авторській концепції Траута, що наголошує важливість репутації і рейтингу товару у свідомості цільової аудиторії.
Автор теорії маркетингових воєн, яка проводить паралелі між бізнесом та військовими діями.
Творчий доробок: «Відчуття коня: Ключ до успіху— знайти коня для їзди» (1990), «22 незмінні закони маркетингу» (1993), «Сила простоти» (1998), «Великі бренди, вагомі проблеми», «Мудрість джина. Байка про те, як генеральний директор став маркетинговим генієм» (2001), «В пошуках очевидного» (2008).
Українською мовою перекладено: «Диференціюйся або помри» (співавтор Стів Рівкін), «Маркетингові війни» (у співавторстві з Елом Райсом).
Підпишіться на розсилку
і отримайте знижку 10%