Книжковий інтернет-магазин Наш Формат
Безкоштовна доставка

Безкоштовна доставка замовлень від 1000 грн.

Побажання

Джек Траут - книги автора

Джек Траут - фото

Джек Траут — американський маркетолог, автор бізнес-літератури. Засновник і президент відомої консалтингової компанії «Trout&Partners», чиї представництва є у 30 країнах світу, зокрема в Україні.

Книги Джека Траута

Джек Траут, Ел Райс

Рейтинг: 5.0
Рік видання: 2019 Категорія: Маркетинг. Реклама та PR Книга в наявності
«Маркетингові війни» висвітлюють основні принципи успішного маркетингу з погляду військової справи. Автори Ел Райс і Джек Траут беруть за основу працю Карла фон Клаузевіца «Про війну» й адаптують її для зовсім іншої, здавалося б, сфери. Це не просто їхня вигадка чи вдала метафора — це тонко
280 грн

Джек Траут, Стів Рівкін

Рейтинг: 5.0
Рік видання: 2019 Категорія: Маркетинг. Реклама та PR Книга в наявності
Проблема занадто широкого вибору впливає не тільки на споживача, а й на виробника чи продавця. Тепер мало виробляти якісний товар і виконувати забаганки клієнта — так роблять усі. То ж як виділитися серед десятків, сотень, тисяч однакових продуктів? Джек Траут і Стів Рівкін навчать вас звертати на

Джек Траут, Стів Рівкін

Рейтинг: 5.0
Рік видання: 2019 Категорія: Електронні книжки Електронний контент
Проблема занадто широкого вибору впливає не тільки на споживача, а й на виробника чи продавця. Тепер мало виробляти якісний товар і виконувати забаганки клієнта — так роблять усі. То ж як виділитися серед десятків, сотень, тисяч однакових продуктів? Джек Траут і Стів Рівкін навчать вас звертати на
140 грн

Народився 1935 року в Нью-Йорку. Отримавши економічну освіту, розпочав свою кар’єру у рекламному відділі General Electric. Співпрацював з Державним департаментом США, навчаючи нових дипломатів мистецтву проектування позитивного образу Америки за кордон.

Дебютна книга «Позиціювання: Битва за ваш мозок» (1981) присвячена авторській концепції Траута, що наголошує важливість репутації і рейтингу товару у свідомості цільової аудиторії.

Автор теорії маркетингових воєн, яка проводить паралелі між бізнесом та військовими діями.

Творчий доробок: «Відчуття коня: Ключ до успіху— знайти коня для їзди» (1990), «22 незмінні закони маркетингу» (1993), «Сила простоти» (1998), «Великі бренди, вагомі проблеми», «Мудрість джина. Байка про те, як генеральний директор став маркетинговим генієм» (2001), «В пошуках очевидного» (2008).

Українською мовою перекладено: «Диференціюйся або помри» (співавтор Стів Рівкін), «Маркетингові війни» (у співавторстві з Елом Райсом).

Вхід до особистого кабінету
Увійти за допомогою: