Зимова єПідтримка Гроші на 18-річчя
Книжковий інтернет-магазин Наш Формат
Кол-центр працює щодня з 08:00 до 20:00
Побажання

Поведінкова економіка

Поведінкова економіка — це галузь економічної теорії, яка поєднує традиційну економіку з психологією, щоб краще розуміти, як люди приймають економічні рішення. Вона досліджує, як емоції, когнітивні упередження та інші психологічні фактори впливають на вибір людей, що часто суперечить традиційним економічним моделям, які припускають раціональність і оптимальність рішень. Поведінкова економіка дозволяє розглядати реальні поведінкові патерни, такі як упередження, нераціональні звички та вплив соціального контексту, що дає можливість покращити економічну політику та стратегії бізнесу.

Фільтр

Товарів 21
Психологія впливу. Оновлене та розширене видання - фото обкладинки книги
Роберт Чалдині
Рейтинг: 4.4 (1 відгук)
Рік видання: 2022 Категорія: Популярна психологія
Оновлене та доповнене видання Світовий бестселер з психології, який було написано в 1984р. тепер перероблено та доповнено новими дослідженнями, ідеями, прикладами та онлайн-додатками. Що може змусити кожну людину сказати «так»? Як переконувати людей та уникати небажаного впливу? Відповіді
Hooked : How to Build Habit-Forming Products - фото обкладинки книги
Нір Еяль
Рейтинг: 5.0 (4 відгуки)
Рік видання: 2022 Категорія: Non-fiction іноземними мовами
Why do some products capture our attention while others flop? What makes us engage with certain things out of sheer habit? Is there an underlying pattern to how technologies hook us? Nir Eyal answers these questions (and many more) with the Hook Model - a four-step process that, when embedded into
Thinking, Fast and Slow - фото обкладинки книги
Деніел Канеман
Рейтинг: 4.8 (40 відгуків)
Рік видання: 2012 Категорія: Non-fiction іноземними мовами
ПРО КНИЖКУ Why is there more chance we'll believe something if it's in a bold type face? Why are judges more likely to deny parole before lunch? Why do we assume a good-looking person will be more competent? The answer lies in the two ways we make choices: fast, intuitive thinking, and slow,
Заразливий. Психологія вірусного маркетингу (оновл. вид.) - фото обкладинки книги
Джона Берґер
Рейтинг: 4.8 (2 відгуки)
Рік видання: 2023 Категорія: Маркетинг. Реклама та PR
ПРО КНИЖКУ Автор поставив собі просте, як на перший погляд, питання: чому одні імена, ідеї, товари та люди стають популярними аж до нав’язливості, тимчасом як інші опиняються «за бортом». Чи справді таким дієвим є маркетинг поголосу, як його малюють, чи таки існують певні
Поведінкова економіка. Чому люди діють ірраціонально і як отримати з цього вигоду (оновл. вид.) - фото обкладинки книги
Річард Талер
Рейтинг: 4.7 (3 відгуки)
Рік видання: 2021 Категорія: Популярна психологія
ПРО КНИЖКУ За класичною економічною теорією, люди діють раціонально. Та й самі ми схильні думати, що ухвалюємо рішення з максимальною вигодою для себе. Однак нашим вибором часто керують емоції, і Річард Талер на основі численних досліджень та прикладів із життя переконає вас у цьому. Яких
Шум. Хибність людських суджень - фото обкладинки книги
Деніел Канеман, Олів'є Сібоні, Кас Санстейн
Рейтинг: 5.0 (2 відгуки)
Рік видання: 2022 Категорія: Популярна психологія
ПРО КНИЖКУ  Ви дізнаєтеся: чому всюди, де є судження, є і шум; чому шум є не менш серйозною проблемою, ніж людські упередження; чи можна досягти справедливості в судовій та інших системах, і яким коштом; чому візит до лікаря варто планувати на ранішню годину; чому
Дієва економіка для важких часів - фото обкладинки книги
Естер Дюфло, Абхіджіт Банерджі
Рейтинг: 5.0 (2 відгуки)
Рік видання: 2021 Категорія: Економіка. Теорія. Історія
Економіка майбутнього: зробити світ людянішим. Тематика книги Світова економіка, економічна теорія, прийняття рішень, торгівля, податки, кліматичні зміни. Опис книги "Дієва економіка для важких часів" Естер Дюфло, Абхіджіта Банерджі Апокаліпсис можна спинити — принаймні економічний.
Алхімія. Як народжуються шалені ідеї - фото обкладинки книги
Рорі Сазерленд
Рейтинг: 4.9 (4 відгуки)
Рік видання: 2019 Категорія: Маркетинг. Реклама та PR
Про що книга Усе нелогічне дуже ефективно спрацьовує в житті, рекламі та бізнесі. І хоча в сучасному маркетингу й рекламі дедалі частіше спираються на великі дані й логіку покупців, усе ж таки популярність бренду визначає несвідома та ірраціональна поведінка людей. Автор на тематичних прикладах
Суперфрікономіка - фото обкладинки книги
Стівен Левітт, Стівен Дабнер
Рейтинг: 4.8 (6 відгуків)
Рік видання: 2018 Категорія: Економіка. Теорія. Історія
ТЕМАТИКА Економіка, статистика, психологія. ПРО КНИЖКУ Коли розв’язання проблеми лежить не просто у вас під носом, найлегше припустити, що його взагалі не існує. Однак історія та наше життя знову і знову доводять, що це не так. Чи може споживання м’яса кенгуру врятувати планету від
ТОП продажу ТОП продажу Мислення швидке й повільне - фото обкладинки книги
Деніел Канеман
Рейтинг: 4.5 (40 відгуків)
Рік видання: 2017 Категорія: Популярна психологія
ПРО КНИЖКУ Зазвичай ми вважаємо, що діємо раціонально. Але чи справді це так? На основі досліджень із когнітивної та соціальної психології Деніел Канеман розкриває таємниці роботи людського мозку, описує неусвідомлені упередження, властивості інтуїтивного та усвідомленого мислення, роль емоцій
Good Economics for Hard Times: Better Answers to Our Biggest Problems - фото обкладинки книги
Естер Дюфло, Абхіджіт Банерджі
Рейтинг: 5.0
Рік видання: 2020 Категорія: Економіка. Теорія. Історія
'Wonderfully refreshing . . . A must read' Thomas Piketty In this revolutionary book, prize-winning economists Abhijit V. Banerjee and Esther Duflo show how economics, when done right, can help us solve the thorniest social and political problems of our day. From immigration to inequality, slowing
574 грн
А Софія з маркетингу вже пішла. Данський поведінковий дизайн. Як творити зміни у реальному світі - фото обкладинки книги
Мортен Мюнстер
Рейтинг: 5.0 (1 відгук)
Рік видання: 2021 Категорія: Маркетинг. Реклама та PR
Мортен Мюнстер — скандинавський авторитет у поведінковому дизайні. Його часто запрошують як поведінкового експерта до різних медіа, а ще він надзвичайно приємний, симпатичний і має унікальне почуття гумору. Щоб перемогти на виборах, Барак Обама скористався таємною конкурентною перевагою. Такі

Ключовою ідеєю поведінкової економіки є те, що людські рішення під впливом емоцій, когнітивних упереджень, соціальних факторів та обмеженої інформації можуть бути відмінними від тих, що передбачають класичні економічні моделі. Ці відхилення від раціональності можуть спричиняти неефективні економічні результати, навіть якщо людина має доступ до всієї необхідної інформації.

Основні концепти поведінкової економіки:

  1. Упередження.

  2. Емоції.

  3. Обмежена раціональність.

  4. Соціальні та культурні фактори.

  5. Невизначеність та непередбачуваність

Вплив на економічну політику

Одним із важливих застосувань поведінкової економіки є вплив на економічну та фінансову політику. Теорії поведінкової економіки дають змогу краще зрозуміти, чому люди можуть ухилятися від заощаджень, не планувати на пенсію або ігнорувати довгострокові ризики. Завдяки цьому, уряди та фінансові установи можуть розробляти стратегії для підтримки більш здорових економічних звичок серед громадян.

Ключові представники поведінкової економіки

Одним з основних представників поведінкової економіки є Даніел Канеман, який отримав Нобелівську премію з економіки в 2002 році за свої роботи з когнітивних упереджень та прийняття рішень. Його книга «Мислення швидке й повільне» описує, як працюють два різні типи мислення: швидке (інтуїтивне) і повільне (раціональне).

Іншим видатним дослідником є Річард Талер, який вивчав, як економічні рішення людей можуть бути впливати не тільки економічними, але й психологічними факторами. Його роботи з нуджінгом стали основою для нових підходів до державної політики та поведінкової економіки.

Вхід до особистого кабінету
Увійти за допомогою:

Підпишіться на розсилку
і отримайте знижку 10%

Вкажіть, будь ласка, Вашу стать

Або

Я погоджуюсь з умовами використання персональних даних