За фахом — дизайнер, спеціаліст PR. Працював у сфері реклами. 1997 став співзасновником і керівником креативного агентства «D-Office». 2002 призначений маркетинговим директором «Omnicom Group». З 2006 викладає стратегію комунікації, міжнародну маркетингову стратегію в Istituto Europeo di Design у Барселоні, 2011 став академічним очільником цього закладу.
Серед його клієнтів — Bayer Healthcare, Coca-Cola, Lego, Louis Vuitton. Окрім того, Саленбахер викладає у вишах Стокгольма, Люцерни, Барселони.
Отримав визнання завдяки поєднанню свого досвіду зі сфер бізнесу та дизайну. Його семінари й тренінги допомагають зрозуміти власну мотивацію, запроваджувати інновації, будувати кар’єру та розвивати особистість, покращити спілкування з колегами.
Українською мовою перекладено: «Креативний особистий брендинг».
Підпишіться на розсилку
і отримайте знижку 10%