Науково-публіцистичний нарис доктора філософських наук, директора ГО «Несторівський центр» Віталія Хромця присвячений педагогічній концепції видатного німецького педагога Адольфа Дістервега. Автор розглядає засади, на яких ґрунтується педагогічна пропозиція Дістервега, а також коротко
Науково-публіцистичний нарис доктора філософських наук, директора ГО «Несторівський центр» Віталія Хромця присвячений педагогічній концепції видатної італійської лікарки та педагога Марії Монтессорі. Автор ретельно розглядає засади, на яких ґрунтуються педагогічні ідеї Монтессорі, а
Науково-публіцистичний нарис доктора філософських наук, директора ГО «Несторівський центр» Віталія Хромця присвячений педагогічній концепції видатного німецького педагога Георга Кершенштайнера, одного з визнаних класиків світової педагогіки. Автор розглядає засади, на яких ґрунтується
Науково-публіцистичний нарис доктора філософських наук, директора ГО «Несторівський центр» Віталія Хромця присвячений педагогічній концепції видатного радянського та українського педагога Антона Макаренка. Автор ретельно розглядає засади, на яких ґрунтуються педагогічні ідеї А.
Науково-публіцистичний нарис доктора філософських наук, директора ГО «Несторівський центр» Віталія Хромця присвячений педагогічній концепції видатного українського педагога Костянтина Ушинського, одного з засновників наукової педагогіки. Автор розглядає засади, на яких ґрунтується
Науково-публіцистичний нарис доктора філософських наук, директора ГО «Несторівський центр» Віталія Хромця присвячений педагогічній концепції видатного польського педагога Януша Корчака. Автор ретельно розглядає засади, на яких ґрунтуються педагогічні ідеї Корчака, а також коротко
Науково-публіцистичний нарис доктора філософських наук, директора ГО «Несторівський центр» Віталія Хромця присвячений педагогічній концепції видатного німецького педагога Фрідріха Фребеля, який розробив і втілив концепцію дитячого садка. Автор розглядає засади, на яких ґрунтується педагогічна
Науково-публіцистичний нарис доктора філософських наук, директора ГО «Несторівський центр» Віталія Хромця присвячений педагогічній концепції видатного британського педагога Олександра Сазерленда Нілла. Автор ретельно розглядає засади, на яких ґрунтуються педагогічні ідеї Нілла, а також
Науково-публіцистичний нарис доктора філософських наук, директора ГО «Несторівський центр» Віталія Хромця присвячений педагогічній концепції видатного швейцарського педагога Йоганна Генріха Песталоцці – одного з засновників сучасної педагогіки. Автор розглядає засади, на яких ґрунтується
Науково-публіцистичний нарис доктора філософських наук, директора ГО «Несторівський центр» Віталія Хромця присвячений педагогічній концепції видатного австрійського педагога Рудольфа Штайнера. Автор розглядає засади, на яких ґрунтується його педагогічна пропозиція, а також коротко
Науково-публіцистичний нарис доктора філософських наук, директора ГО «Несторівський центр» Віталія Хромця присвячений педагогічній концепції видатного бразильського педагога Пауло Фрейре. Автор розглядає засади, на яких ґрунтується його педагогічна пропозиція, а також коротко висвітлює його
Науково-публіцистичний нарис доктора філософських наук, директора ГО «Несторівський центр» Віталія Хромця присвячений педагогічній концепції видатного американського педагога Джона Дьюї. Автор ґрунтовно розглядає засади, на яких сформована педагогічна пропозиція Дьюї, а також коротко
Науково-публіцистичний нарис доктора філософських наук, директора ГО «Несторівський центр» Віталія Хромця присвячений педагогічній концепції видатного чеського педагога Яна Амоса Коменського, засновника сучасної педагогіки. Автор розглядає засади, на яких ґрунтується педагогічна пропозиція
Науково-публіцистичний нарис доктора філософських наук, директора ГО «Несторівський центр» Віталія Хромця присвячений педагогічній концепції видатного французького педагога Селестена Френе. Автор докладно розглядає засади, на яких постали педагогічні ідеї С. Френе, і коротко розповідає
Книга присвячена педагогічній концепції видатного українського педагога Василя Сухомлинського. Автор книги Віталій Хромець у жанрі науково-публіцистичного нарису розкриває основи педагогічних пропозицій В. О. Сухомлинського. Він стисло описує життєвий шлях педагога, торкається його основних
У монографії здійснено комплексне дослідження богословської освіти в Україні, розроблено її історичну та сучасну типологію. В чому особливість предметного поля богослов’я у порівнянні з іншими галузями знання про релігію? Що на практиці означають такі явища як світськість та конфесійність? Що