Народився у місті Аск, графство Монмутшир. Після закінчення коледжу рік працював вчителем гімназії в Ейлсбері, а потім розпочав кар’єру рекламіста.
В агентстві «Ogilvy» пройшов двадцятилітній шлях від стажиста (1988) до копірайтера і креативного директора (1997). Серед перших у своїй сфері оцінив перспективи залучення цифрових технологій у рекламу. Сам уперше скористався інтернетом 1987 року
Ставши віцепрезидентом «Ogilvy Group» у Великобританії (2005), заснував при компанії практику поведінкової психології. Випускники-психологи досліджують «невидимі можливості» у поведінці споживачів, які можуть впливати на прийняття рішень.
Президент Інституту практиків реклами IPA, почесний доктор Університету Брунеля в Лондоні. 2007 очолював журі конкурсу «The Direct Lions» в Каннах, присвяченого всім формам прямого маркетингу. Опікун лондонського Будинку Бенджаміна Фракліна та Рочестерського собору.
Ведучий колонок у виданнях «Spectator», «Market Leader» «Impact», також має публікації у «Wired». Його сторінка у Твіттері нараховує 78 тисяч підписників. 2011 видав книгу «Людина-Wiki» на основі своїх постів, твітів та інтерв’ю.
За спостереженнями фахівця, людська поведінка не вкладається в строго логічні рамки й математичні моделі та часто спростовує економічні теорії. Щобільше, нелогічне нерідко виявляється ефективним, задоволення і форма упаковки більше приваблює покупця, ніж економність та раціональність.
Одружений, батько близнят Гетті та Міллі. Живе в колишньому домі Наполеона III у Кенті. 2006 видання «Campaign magazine» назвало Рорі рекламістом, що найжахливіше одягається.
Українською мовою видано бестселер «Алхімія. Як народжуються шалені ідеї» у перекладі Антоніни Ящук («Наш формат», 2019).
Підпишіться на розсилку
і отримайте знижку 10%