Книжковий інтернет-магазин Наш Формат
Безкоштовна доставка

Безкоштовна доставка замовлень від 500 грн.

Побажання

Рорі Сазерленд - книги автора

Рорі Сазерленд - фото
Нагороди IDM Honorary Fellowship Award (2012)
Освіта Christ's College Кембриджського університету

Рорі Сазерленд — британський автор, спікер, лекції якого на TED мають 8,5 мільйонів переглядів. Віцепрезидент «Ogilvy», одного з найбільших рекламних агентств, чиї 132 представництва знаходяться у 83 країнах світу. Належить до найцікавіших та найвпливовіших людей у сфері бізнесу (за версією «Guardian»).

Книги Рорі Сазерленд

Рорі Сазерленд

Рейтинг: 5.0 (2 відгуки)
Рік видання: 2019 Категорія: Маркетинг. Реклама та PR
Книжка входить до лімітованої серії OPEN MIND LIBRARY, які підготували Lexus спільно з видавництвом «Наш формат» Відкиньте логіку і будьте, як Рорі Сазерленд! Тематика Бізнес, маркетинг, реклама, PR, брендинг, креативні індустрії. Про що книга Усе нелогічне дуже ефективно
207 грн
230 грн
-10%

Рорі Сазерленд

Рейтинг: 5.0
Рік видання: 2020 Категорія: Електронні книжки
Відкиньте логіку і будьте, як Рорі Сазерленд! Тематика Бізнес, маркетинг, реклама, PR, брендинг, креативні індустрії. Про що книга Усе нелогічне дуже ефективно спрацьовує в житті, рекламі та бізнесі. І хоча в сучасному маркетингу й рекламі дедалі частіше спираються на великі дані й
86 грн
115 грн
-25%

Народився у місті Аск, графство Монмутшир. Після закінчення коледжу рік працював вчителем гімназії в Ейлсбері, а потім розпочав кар’єру рекламіста.

В агентстві «Ogilvy» пройшов двадцятилітній шлях від стажиста (1988) до копірайтера і креативного директора (1997). Серед перших у своїй сфері оцінив перспективи залучення цифрових технологій у рекламу. Сам уперше скористався інтернетом 1987 року

Ставши віцепрезидентом «Ogilvy Group» у Великобританії (2005), заснував при компанії практику поведінкової психології. Випускники-психологи досліджують «невидимі можливості» у поведінці споживачів, які можуть впливати на прийняття рішень.

Президент Інституту практиків реклами IPA, почесний доктор Університету Брунеля в Лондоні. 2007 очолював журі конкурсу «The Direct Lions» в Каннах, присвяченого всім формам прямого маркетингу. Опікун лондонського Будинку Бенджаміна Фракліна та Рочестерського собору.

Ведучий колонок у виданнях «Spectator», «Market Leader» «Impact», також має публікації у «Wired». Його сторінка у Твіттері нараховує 78 тисяч підписників. 2011 видав книгу «Людина-Wiki» на основі своїх постів, твітів та інтерв’ю.

За спостереженнями фахівця, людська поведінка не вкладається в строго логічні рамки й математичні моделі та часто спростовує економічні теорії. Щобільше, нелогічне нерідко виявляється ефективним, задоволення і форма упаковки більше приваблює покупця, ніж економність та раціональність.

Одружений, батько близнят Гетті та Міллі. Живе в колишньому домі Наполеона III у Кенті. 2006 видання «Campaign magazine» назвало Рорі рекламістом, що найжахливіше одягається.

Українською мовою видано бестселер «Алхімія. Як народжуються шалені ідеї» у перекладі Антоніни Ящук («Наш формат», 2019).

Вхід до особистого кабінету
Увійти за допомогою:

Підпишіться на розсилку
і отримайте знижку 10%

Вкажіть, будь ласка, Вашу стать

Або

Я погоджуюсь з умовами використання персональних даних