Вивчав політологію та письменницьку майстерність в Університеті Каліфорнії. Як креативний директор бренду American Apparel, став відомий своїми скандальними рекламними кампаніями. Засновник Brass Check, консультативного агентства, що працює над просуванням медіа-компаній, стартапів, книжок.
Перша книга Повірте мені, я обманюю: сповідь медіа-маніпулятора (2012) стала бестселером за версією Wall Street Journal.
У своїх лекціях та публікаціях Голідей став новітнім популяризатором філософії стоїцизму. Ведена ним сторінка DailyStoic у твітері надихає десятки тисяч підписників мудрістю Сенеки, Марка Аврелія, Епіктета.
Автор книг: Маркетинг майбутнього (2013) – про ґроуз-хакінг, Напролом. Мистецтво перетворювати перешкоди на перемоги (2014) – як проблеми стали перевагами в житті найуспішніших людей історії, Его – це ворог (2016), та Зберігайте спокій (у співавторстві зі Стівеном Генсільманом, 2016). Усі вони перекладені українською (Наш формат). Також вийшла книга Змова: Пітер Тіль, Галк Гоган, Gawker і анатомія інтриги (2018).
Підпишіться на розсилку
і отримайте знижку 10%