Має ступінь магістра ділового адміністрування Стенфордської вищої школи бізнесу. Обіймав посаду викладача з психології у Стенфордському університеті та Інституту дизайну Хассо Платтнера.
Здобув визнання як автор бестселера з психології продажів «На гачку. Як створити продукт, що чіпляє». У цьому науково-дослідницькому творі Ейль розкриває таємниці, стратегії та тактики впливу на психологію споживача. Цю книгу перекладено українською у 2017 році видавництвом «Наш формат».
Наразі Еяль надає консалтингову допомогу найвідомішим компаніям зі списку Fortune 500 та працює дописувачем до «Гарвардського бізнес-огляду» та «Атлантік». Крім того, Нір Ейль є співзасновник таких стартапів, як Sunshine Business Development та AdNectar. Також є автором блогу з питань бізнесу та фінансів, менеджменту та психології продажів.
Підпишіться на розсилку
і отримайте знижку 10%