Книжковий інтернет-магазин Наш Формат
Безкоштовна доставка

Безкоштовна доставка замовлень від 500 грн.

Побажання

Нір Еяль - книги автора та біографія

Нір Еяль - фото
Дата народження 19.02.1980
Освіта Emory University, Стенфордський університет (МВА)

Нір Еяль (Nir Eyal) – американський психолог, бізнес-консультант, інвестор та підприємець. Має багаторічний досвід у рекламній галузі та в царині відеоігор.

Книги Ніра Еяль

Нір Еяль

Рейтинг: 4.9 (3 відгуки)
Рік видання: 2017 Категорія: Маркетинг. Реклама та PR
Книжка «На гачку» Ніра Еяля, підприємця та бізнес-консультанта корпорацій зі списку Fortune 500, стала бестселером New York Times, найкращою бізнес-книжкою року за версією сервісу Goodreads та здобула чимало схвальних відгуків. ТЕМАТИКА Маркетинг, бізнес, підприємництво, психологія, дизайн.

Вільям Зінсер, Йона Берґер, Нір Еяль

Рейтинг: 5.0
Рік видання: 2015, 2017, 2018 Категорія: Маркетинг. Реклама та PR
Про книгу «На гачку» Чому деякі товари захоплюють людство так сильно, що воно не уявляє свого життя без них? Чому вони перетворюються на наші звички й змушують нас повертатися до них знову і знову? Що лежить в основі технології, яка «чіпляє» споживача? У своїй книжці Нір Еяль пояснює
491 грн
545 грн
-9%

Нір Еяль

Рейтинг: 4.7
Рік видання: 2017 Категорія: Електронні книжки
Книжка «На гачку» Ніра Еяля, підприємця та бізнес-консультанта корпорацій зі списку Fortune 500, стала бестселером New York Times, найкращою бізнес-книжкою року за версією сервісу Goodreads та здобула чимало схвальних відгуків. ТЕМАТИКА. Маркетинг, бізнес, підприємництво, психологія, дизайн.
99 грн

Нір Еяль

Рейтинг: 5.0
Рік видання: 2015 Категорія: Non-fiction іноземними мовами
Why do some products capture our attention while others flop? What makes us engage with certain things out of sheer habit? Is there an underlying pattern to how technologies hook us? Nir Eyal answers these questions (and many more) with the Hook Model - a four-step process that, when embedded into
630 грн

Має ступінь магістра ділового адміністрування Стенфордської вищої школи бізнесу. Обіймав посаду викладача з психології у Стенфордському університеті та Інституту дизайну Хассо Платтнера.

Здобув визнання як автор бестселера з психології продажів «На гачку. Як створити продукт, що чіпляє». У цьому науково-дослідницькому творі Ейль розкриває таємниці, стратегії та тактики впливу на психологію споживача. Цю книгу перекладено українською у 2017 році видавництвом «Наш формат».

Наразі Еяль надає консалтингову допомогу найвідомішим компаніям зі списку Fortune 500 та працює дописувачем до «Гарвардського бізнес-огляду» та «Атлантік». Крім того, Нір Ейль є співзасновник таких стартапів, як Sunshine Business Development та AdNectar. Також є автором блогу з питань бізнесу та фінансів, менеджменту та психології продажів.

Вхід до особистого кабінету
Увійти за допомогою:

Підпишіться на розсилку
і отримайте знижку 10%

Вкажіть, будь ласка, Вашу стать

Або

Я погоджуюсь з умовами використання персональних даних