Рекгем вперше набув міжнародного визнання в 1970-х роках, коли керував найбільшим в історії дослідженням успішних і ефективних продажів. В цьому масштабному експерименті, яке підтримали великі транснаціональні корпорації, такі як Xerox і IBM, приймала участь команда з 30 експертів, які вивчили 35 000 телефонних розмов в 20 країнах. На дослідження пішло 12 років і 30 млн доларів. За результатами цього дослідження в 1988 році Ніл видав книгу новітніх класичних продажів SPIN і описав стратегію продажів з використанням основних звітів.
Ніл Рекгем також відомий як дуже оригінальний і креативний тренер і комунікатор. Його внесок в галузі навчання продажам приніс йому пожиттєву нагороду за інновації та навчання від Асоціації освітніх систем.
Ніл був консультантом з продажів деяких великих компаній Fortune 100 в США. А компанії які входять в Fortune 500 навчають своїх продавців, використовуючи моделі продажів, отримані з досліджень Рекгема.
Автор книг: SPIN Selling, Major Account Sales Strategy, Getting Partnering Right: How Market Leaders Are Creating Long-Term Competitive Advantage, Rethinking the Sales Force: Redefining Selling to Create and Capture Customer Value. Українською перекладено Техніка продажу SPIN видавництвом Наш формат у 2018 році.
Підпишіться на розсилку
і отримайте знижку 10%