Діксон очолював науково-консультативний відділ у Gartner, американській дослідницькій компанії, що спеціалізується у сфері інформаційних технологій. Наступною сходинкою у кар’єрі Діксона була робота на посаді головного партнера у Korn Ferry Hay Group, найвідомішій консалтинговій компанії США. Також Діксон є дописувачем до Harvard Business Review, науково-популярного часопису з питань управління бізнесом.
Результати своїх численних теоретичних та практичних досліджень Діксон висвітлив на сторінках книг, присвячених розвитку маркетингу та формуванню стратегій управління персоналом.
Доробок автора: The Challenger Sale (2011), The Effortless Experience (2013) та The Challenger Customer (2015).
Українською перекладено «Суперпродавці. Як навчитися продавати, а не впарювати» (2018).
Підпишіться на розсилку
і отримайте знижку 10%