Книжковий інтернет-магазин Наш Формат
Безкоштовна доставка

Безкоштовна доставка замовлень від 500 грн.

Побажання

Метью Діксон - книги автора

Метью Діксон - фото
Освіта University of Pittsburgh, College of William & Mary

Метью Діксон – випускник University of Pittsburgh та The College of William & Mary. Доктор філософії, колумніст, промовець та бізнес-тренер з корпоративного управління та маркетингу. Автор кількох бестселерів та багатьох статей із розвитку корпоративних стратегій.

Книги Метью Діксона

Метью Діксон, Брент Адамсон

Рейтинг: 4.8
Рік видання: 2018 Категорія: Підприємництво
ТЕМАТИКА Бізнес, продажі ПРО КНИЖКУ Успіх вашого бізнесу залежить від низки чинників, але один із перших — це ефективність відділу продажів. Саме команда продуктивних продавців може стати вашою суперсилою, яка допоможе випереджати конкурентів навіть у складні економічні часи. Як зробити

Метью Діксон, Брент Адамсон

Рейтинг: 5.0
Рік видання: 2019 Категорія: Електронні книжки
Універсальний рецепт, як навчитися бути ефективним продавцем та зробити зі звичайного менеджера суперзірку продажів. Тематика Бізнес, продажі Про книгу Успіх вашого бізнесу залежить від низки чинників, але один із перших — це ефективність відділу продажів. Саме команда продуктивних

Метью Діксон, Брент Адамсон

Рейтинг: 5.0
Рік видання: 2020 Категорія: Аудіокниги
Універсальний рецепт, як навчитися бути ефективним продавцем та зробити зі звичайного менеджера суперзірку продажів. Тема аудіокниги Бізнес, продажі Про аудіокнижку «Суперпродавці. Як навчитися продавати, а не впарювати» Успіх вашого бізнесу залежить від низки чинників, але один із перших

Діксон очолював науково-консультативний відділ у Gartner, американській дослідницькій компанії, що спеціалізується у сфері інформаційних технологій. Наступною сходинкою у кар’єрі Діксона була робота на посаді головного партнера у Korn Ferry Hay Group, найвідомішій консалтинговій компанії США. Також Діксон є дописувачем до Harvard Business Review, науково-популярного часопису з питань управління бізнесом.

Результати своїх численних теоретичних та практичних досліджень Діксон висвітлив на сторінках книг, присвячених розвитку маркетингу та формуванню стратегій управління персоналом.

Доробок автора: The Challenger Sale (2011), The Effortless Experience (2013) та The Challenger Customer (2015).

Українською перекладено «Суперпродавці. Як навчитися продавати, а не впарювати» (2018).

Вхід до особистого кабінету
Увійти за допомогою:

Підпишіться на розсилку
і отримайте знижку 10%

Вкажіть, будь ласка, Вашу стать

Або

Я погоджуюсь з умовами використання персональних даних