Зошит укладено відповідно до вимог Державного стандарту початкової освіти, типових освітніх програм та підручника «Українська мова та читання. 2 кл.» (Ч.1, авт. Пономарьова К.І.). У посібнику запропоновано різноманітні вправи до кожного уроку. Місце їх використання вчитель визначає залежно від
У посібнику представлена інноваційна модель розвитку словесної творчості першокласників. Висвітлюється типологія інтегрованих уроків, їх структура та місце у навчальному процесі. Автор розкриває способи інтеграції видів діяльності, методи, прийоми, організаційні форми, зорієнтовані на активізацію
У посібнику представлено інноваційну модель розвитку словесної творчості учнів 1–4-х класів. Через систему уроків з’ясовуються методичні засади інтегрованого уроку мови і мовлення. Увага акцентується на розкритті методів, прийомів, організаційних форм, що програмують оволодіння узагальненими
Зошит укладено відповідно до вимог Державного стандарту початкової освіти, Типової освітньої програми, розробленої під керівництвом О. Я. Савченко, та підручника «Українська мова та читання. 3 клас» (авт. Л. О. Варзацька, Т. О. Трохименко).
У посібнику запропоновано цікаві вправи до кожного уроку.
Зошит укладено відповідно до Державного стандарту початкової освіти, Типової освітньої програми, розробленої під керівництвом О.Я. Савченко та підручника «Українська мова та читання. 4 клас. Ч. 1» (авт. Варзацька Л.О., Зроль Г.Є., Шильцова Л.М.). У посібнику запропоновано різноманітні додаткові
У посібнику обґрунтовано і конкретизовано методичний підхід до навчання мови та мовлення на основі тексту. Розроблено вимоги до підбору текстів, способи їх використання на всіх етапах засвоєння граматичних і мовних умінь та навичок. Для вчителів початкових класів, студентів педагогічних
Посібник допоможе вчителю початкових класів конструювати інтегровані уроки мови та мовлення, підібрати засоби, методи та прийоми навчання, спрямовані на успішне розв’язання завдань етапу формування задуму висловлювання. Наведений матеріал сприяє більш усвідомленому засвоєнню знань учнями. Корисними
У посібнику представлена інноваційна модель розвитку словесної творчості учнів 4-х класів. Через систему уроків з’ясовуються методичні засади інтегрованого уроку мови й мовлення, акцентується увага на розкритті методів, прийомів, організаційних форм, що програмують оволодіння узагальненими
У посібнику представлена інноваційна модель розвитку словесної творчості. Автором дається аргументована відповідь на запитання, що є визначальним крите- рієм добору змісту, видів діяльності, методів та організаційних форм під час кон- струювання інтегрованих уроків. У посібнику подано цікаві засоби
Зміст підручника відповідає Державному стандарту початкової освіти та типовій освітній програмі, розробленій під керівництвом О. Я. Савченко. Запропоновано різноманітні завдання, що дозволять учителеві навчати дитину відповідно до її здібностей та можливостей, а учням — здійснювати самоконтроль,
Зміст підручника відповідає Державному стандарту початкової освіти та типовій освітній програмі, розробленій під керівництвом О. Я. Савченко. Запропоновано різноманітні завдання, що дозволять учителеві навчати дитину відповідно до її здібностей та можливостей, а учням — здійснювати самоконтроль,
Зміст підручника відповідає Державному стандарту початкової освіти та Типовій освітній програмі, розробленій під керівництвом О. Я. Савченко. Запропоновано різноманітні завдання, що допоможуть учителям навчати дітей відповідно до їхніх здібностей і можливостей, а учням та ученицям — здійснювати