Книжковий інтернет-магазин Наш Формат
Безкоштовна доставка

Безкоштовна доставка замовлень від 500 грн.

Побажання

Клаус Мьоллер - книги автора та біографія

Клаус Мьоллер - фото
Дата народження 12.07.1942
Освіта Copenhagen Business School

Клаус Мьоллер – датський економіст, аналітик, бізнес-тренер та лектор, сертифікований фахівець з бізнесу та управління. Здобув ступінь магістра маркетингу Школи економіки й управління в Копенгагені. Автор та співавтор кількох бестселерів з менеджменту.

Книги Клауса Мьоллера

Джанель Барлоу, Клаус Мьоллер

Рейтинг: 4.8 (1 відгук)
Рік видання: 2017 Категорія: Маркетинг. Реклама та PR Книга в наявності
Книжка «Скарга — це подарунок» пропонує ефективну стратегію, яка допоможе повернути довіру клієнтів і забезпечувати чудовий рівень сервісу, що задовольнятиме потреби споживачів і збільшуватиме прибутки компанії. ТЕМАТИКА Бізнес, робота з клієнтами, сервіс, сфера обслуговування. ПРО КНИЖКУ
Рейтинг: 4.8
Рік видання: 2019 Категорія: Аудіокниги Електронний контент
Книга «Скарга — це подарунок. Як зберегти лояльність клієнтів» пропонує ефективну стратегію, дотримуючись якої можна повернути довіру клієнтів, навчитись надавати першокласний сервіс і збільшувати прибутки компанії. Тематика книги в аудіо форматі: Сервіс, сфера обслуговування, робота з
99 грн
125 грн
-20%
Рейтинг: 4.8
Категорія: Електронні книжки Електронний контент
Книжка «Скарга — це подарунок» пропонує ефективну стратегію, яка допоможе повернути довіру клієнтів і забезпечувати чудовий рівень сервісу, що задовольнятиме потреби споживачів і збільшуватиме прибутки компанії. ТЕМАТИКА. Бізнес, робота з клієнтами, сервіс, сфера обслуговування. ПРО

Заснув дві компанії з менеджменту та консалтингу – TMI та Claus Mоller Consulting, де посів місце голови ради директорів. Наразі компанія TMI має філії в 34 країнах світу, в яких впродовж року навчаються головним аспектам стратегічного менеджменту 250 000 слухачів.

Мьоллер є засновником програми «Управління для кожного», метою якої було підвищення рівня якості та розвиток самоврядування в компаніях з урахуванням людського фактора. Він надає консалтингову підтримку керівникам чільних урядових установ та провідних міжнародних компаній. Також виступає з натхненними доповідями по всьому світу.

Доробок автора: «Властиві якості» (1987 р.), «Людина понад усе» (2012 р.), «Дерево мого життя» (1991 р.), «Імплоішіп» (1992 р.). «Скарга – це подарунок. Як зберегти лояльність клієнтів» (2008 р.) було перекладено у 2018 році видавництвом «Наш формат».

Вхід до особистого кабінету
Увійти за допомогою:

Підпишіться на розсилку
і отримайте знижку 10%

Вкажіть, будь ласка, Вашу стать

Або

Я погоджуюсь з умовами використання персональних даних