Народився 1939-го року у Тільзіті (Східна Пруссія). Після закінчення гімназії Кайзера Карла в Ахені (1960) п’ять років вивчав соціологію та історію в Кельнському університеті. Паралельно зі здобуттям вищої освіти працював незалежним кіно-, театральним і мистецтвознавцем для «Dsseldorfer Nachrichten» та інших часописів й організацій.
Був редактором і керівником відділу культури в «Aachener Nachrichten». Співзасновник центру сучасного мистецтва «Gegenverkehr» (1968) та співзасновник компанії «Photo Archive». Організатор однієї з перших інституційних виставок робіт Герхарда Ріхтера в 1969-му. Виконував обов’язки директора у Вестфальській мистецькій асоціації в Мюнстері протягом 1970–1974-х років, а у 1974–1999 — виставки в «Rheinisches Landesmuseum Bonn».
Влаштовував перфоманси, втілював проєкти та висновки з інноваційними елементами «Arte Concreta». Призначений почесним професором теорії фотографії в Школі мистецтв Касселя (1980). Викладав у кількох вишах (Трірський, Кельнський, Брауншвейзький, Вуппертальський університети).
У 1998–2008-му роках — віце-президент німецької секції Міжнародної асоціації мистецтвознавців. Із 2000-го — позаштатний куратор виставок і арт-критик у KUNSTFORUM International, Die Welt, Kunstzeitung, EIKON.
Написав понад десять книг. У видавництві «Taschen» вийшли друком праці «Warhol» (2015) — присвячена непересічній постаті Енді Воргола; «Pop Art» (2015) — дослідження поп-арту як повстання проти мейнстрімних підходів до мистецтва та культури; «Richter» (2019) — ґрунтовний аналіз життєвого і професійного шляху митця Герхарда Ріхтера та його роль у сучасному культурному процесі.
Підпишіться на розсилку
і отримайте знижку 10%