Народився і виріс у Пенсильванії. Перш ніж розпочати власну справу, працював у міжнародній компанії Deloitte, пройшовши шлях від аналітика до директора з маркетингу, а також у «Starwood Hotels», одній з найбільших готельно-курортних мереж.
Автор статей у виданнях «Garvard Business Review», «Forbes», «Fortune». Першу книгу видав 2005.
Визнаний у світі фахівець зі співпраці та взаємовідносин. Як консультант працює над виявленням поведінки, яка заважає організації досягати своєї мети, та на над її трансформуванням.
Феррацці — теоретик нетворкінгу, неформального ділового спілкування. На його думку, будування мережі підтримки, довірливих особистих стосунків та взаємодопомога сприяють швидкому розв’язанню питань життя та бізнесу.
Підпишіться на розсилку
і отримайте знижку 10%