Народилася 1957-го року у родині психологів. 1982-го отримала сертифікат клініциста у Французькому інституті транзакційного аналізу в Парижі. 1983-го здобула освітній ступінь магістра із клінічної психології в Університеті Париж-Декарт (психоаналітична та інтегративна орієнтація). Ще одну вищу освіту отримала в Інституті Нью-Йорка із нейролінгвістичного програмування.
У сфері наукових інтересів - психоафективний розвиток людей,який формується з їхньої генетичної спадковості в сімейному, трансгенераційному та культурному середовищі. Створила концепцію концепцію інтегративної емпатії та позитивного/підтримуючого батьківства у Франції. 1982-го провела свої перші курси в Центрі підготовки тренерів Національної консерваторії мистецтв і ремесел на теми емоцій та емоційності.
З 1982-го по 2006-тий провела численні навчальні курси для різного типу установ (лікарні, банки, страхові компанії, промисловість, адміністрації) із тем: публічні виступи, контроль над емоціями, покращення стосунків між людьми. Із 2005-го проводить конференції в різних містах у контексті проблем розвитку особистості та виховання дітей.
2006-го вона заснувала Школу реляційного та емоційного інтелекту. Очолює кілька незалежних (приватних) навчальних закладів у країні. Працює фахівчинею-консультанткою по інформуванню батьків, спеціалістів і політичних діячів про потреби та особливості виховання малят та тинеджерів. Поєднує у своїй освітній системі інтелект (розум) та сердечність, орієнтацію на емоції та мотиви поведінки малюків.Із 2019-го є віце-президентом «Дитячого комітету перших 1000 днів», що є основоположним періодом у розвитку малюків.
Українською мовою у видавничій групі "Основа" перекладені такі книги письменниці, як «Я вмію дружити!", "Я вмію приборкувати злість!","Я вмію управляти конфліктами!", "Я вірю у свої сили!", що допоможуть дитині краще зрозуміти себе та свої почуття із допомогою дорослих.
Підпишіться на розсилку
і отримайте знижку 10%