Книжковий інтернет-магазин Наш Формат
Кол-центр працює щодня з 08:00 до 22:00
Побажання
Ігор Манн - фото

Ігор Манн

Ігор Манн – маркетолог, підприємець, провідний фахівець з менеджменту та викладач вищих навчальних закладів. Один із засновників видавництва бізнес-літератури «Манн, Іванов і Фербер». Наразі працює консультантом з маркетингу, а також пише методологічні посібники для підприємців та маркетерів.

Дата народження
26.03.1965
Освіта
Державний університет управління у Москві

Книги Ігоря Манна

Ігор Манн
Рейтинг: 5.0
Рік видання: 2020 Категорія: Популярна психологія
Збірник надзвичайно корисних порад для різних сфер життя, підтверджених особистим досвідом їх творця, відомого маркетера і автора бізнес-бестселерів. Їх можна використовувати як практичні «підказки на щодень» або створити на їх основі власні ефективні «правила життя». 56 правил, які допоможуть
360 грн
Ігор Манн
Рейтинг: 4.8
Рік видання: 2018 Категорія: Мотиваційна література
«Номер 1» — книжка про те, як стати першим на професійному ринку з багатьма конкурентами. Ви дізнаєтеся, як поставити мету, дослідити свої можливості (зробити аудит самого себе), розвиватися, досягати високих результатів та просуватися вперед. «Номер 1» — проста для розуміння книжка, яка надасть
339 грн
Ігор Манн
Рейтинг: 4.8
Рік видання: 2018 Категорія: Маркетинг. Реклама та PR
Настільна книжка маркетолога Перебуває у ТОП-5 найкорисніших ділових видань Продано понад 100 000 екземплярів Хочете дізнатися більше про теорію маркетингу? Брендинг? Популярні стратегії та основи управління? Тоді не шукайте відповідей у цій книжці. У ній навіть немає типового
200 грн
Ігор Манн
Рейтинг: 4.7 (1 відгук)
Рік видання: 2018 Категорія: Маркетинг. Реклама та PR
Набір дієвих порад, що допоможуть вчинити Ваш бізнес більш успішним та прибутковим. Направлення книги Бізнес, маркетинг. Опис книги Ігоря Манна «Маркетинг без бюджету. 50 дієвих інструментів» Видання включає п’ятдесят міні-розділів, що стосуються різних сфер бізнесу: від ціноутворення і
360 грн

Біографія Ігоря Манна

Народився в Одесі, переїхав до Москви для студіювання на факультеті менеджменту. По закінченню навчання здобув місце викладача на кафедрі Державного університету управління, де працював з 1989 по 1992 рік. Працював маркетологом, а згодом обіймав посаду директора з маркетингу в кількох російських та міжнародних компаніях, зокрема Lucent Technologies, Alcatel, Арктел, Konica Corporation та інших.

Манн є автором десяти літературних бестселерів, з-поміж яких особливого визнання здобули такі книги, як «Маркетинг без бюджету. 50 дієвих інструментів», «Номер 1. Як стати найкращим у тому, що робиш» та «Маркетинг на 100%. Ремікс. Як стати успішним менеджером з маркетингу», опублікованої у 2018 році видавництвом «Клуб сімейного дозвілля».

Цитати
Цитати ще не додані!

Відгуки про Ігоря Манна Новий

Поділіться своїми враженнями!
Залиште свій відгук
Книгомани завжди мають свою точку зору і полюбляють ділитись нею. Залиште відгук про цього автора для майбутніх відвідувачів. Заздалегідь дякуємо!
Будь ласка, оцініть автора!
Вхід до особистого кабінету
Увійти за допомогою:

Підпишіться на розсилку
і отримайте знижку 10%

Вкажіть, будь ласка, Вашу стать

Або

Я погоджуюсь з умовами використання персональних даних