Народився в Одесі, переїхав до Москви для студіювання на факультеті менеджменту. По закінченню навчання здобув місце викладача на кафедрі Державного університету управління, де працював з 1989 по 1992 рік. Працював маркетологом, а згодом обіймав посаду директора з маркетингу в кількох російських та міжнародних компаніях, зокрема Lucent Technologies, Alcatel, Арктел, Konica Corporation та інших.
Манн є автором десяти літературних бестселерів, з-поміж яких особливого визнання здобули такі книги, як «Маркетинг без бюджету. 50 дієвих інструментів», «Номер 1. Як стати найкращим у тому, що робиш» та «Маркетинг на 100%. Ремікс. Як стати успішним менеджером з маркетингу», опублікованої у 2018 році видавництвом «Клуб сімейного дозвілля».
Підпишіться на розсилку
і отримайте знижку 10%