Народився 1975-го року у Білорусії. Коли хлопчику було три роки, разом із родиною емігрував до США. Проживали у Едісоні, Нью-Джерсі. Після закінчення коледжу відкрив винарню «Wine Library», вів відеоблог, спеціалізацією якого була винна тематика.
2009-го створив разом із братом повносервісне цифрове агентство, що консультує оганізації зі списку Fortune 500 (Дженерал Електрик, Анхойзер-Буш, Mondelez і PepsiCo) як знайти власний «голос» у соціальних мережах та створити цифрові бренди. Директор холдингової компанії VaynerX, до складу якої входить видавничий дім «The Gallery».
Є партнером у спортивному представницькому агентстві «VaynerSports» із 2016-го та додатку для бронювання ресторанів «Resy». Написав книжки, які стали бестселерами за версією New York Times – «Crush It!...», «The Thank You Economy», « How to Tell Your Story in a Noisy Social World» та інших. Його чистий капітал оцінюється у сотні мільйонів доларів. Герой «DailyVee», – онлайн-циклу документальних фільмів про публічних осіб в сучасному цифровому світі. Ведучий онлайн-шоу питань і відповідей про бізнес «#AskGaryVee». Є членом правління/дорадчого органу «Ad Council» та «Pencils of Promise». Виступає з доповідями на конференціях (ANA Masters of Marketing, Web Summit).
Українською мовою перекладені та опубліковані книги «Вони всіх зробили!...» («Віват», 2019) та «Торгівля увагою. Як по-справжньому побудувати бренд і збільшити продажі в новому світі соцмереж» («Наш Формат», 2025).
Підпишіться на розсилку
і отримайте знижку 10%