Висвітлено психологію інновацій, проблеми психологічного сприйняття нововведень у суспільстві, форми та методи управління інноваційною діяльністю; викладено теоретичні аспекти психології реклами, зокрема радіореклами тощо. Для студентів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 053
Подано найуживаніші психологічні поняття, терміни і категорії, що відображають сучасний стан психологічної науки та нових понять і термінів, які виникли під впливом соціально-економічних перетворень та науково-технічного прогресу. У словнику також наведено деякі поняття, що стосуються системи інших
У словнику систематизовано понад 450 основних загальновживаних термінів та понять, що використовуються у патопсихологічній практиці і є допоміжним засобом у оволодінні та засвоєнні матеріалу з навчальних дисциплін Патопсихологія та Клінічна психологія. Для студентів вищих навчальних закладів