Здобув ступінь бакалавра політології та англійської літератури (1997), вивчав право та діловодство. Професор Школи менеджменту і лідерства Столичного університету Огайо, де викладає курси персонального продажу та маркетинг соцмереж.
Власник та тренер консалтингового агентства «B2B Sales Coach & Consultancy», що допомагає продавцям та торговим організаціям рости й розвиватися, та кадрової фірми «Solutions Staffing». Загалом прибуток трьох приватних компаній Яннаріно, які обслуговують найвідоміші бренди США, становить 50 мільйонів доларів на рік.
Розробник методологій «Level 4 Value Creation» та «Building Consensus», метою яких є забезпечити прорив у продажах. Ключовими навичками для бізнесу вважає самодисципліну, відповідальність, конкурентоспроможність, винахідливість, діагностику та створення глибших стосунків. Суть бізнес-філософії автора — це підхід, орієнтований на покупців: клієнта слід розглядати не як об’єкт, а бачити в ньому рівноправного партнера.
Веде блог thesalesblog.com, який має 60 000 читачів на місяць, а щотижневу розсилку отримують 80 тисяч адресатів.
Засновник «Iannarino Sales Accelerator», освітньої платформи для продажників та менеджерів. Щомісяця тут публікуються нові відеомодулі й робочі завдання для всіх, хто потребує професійного навчання або ж бажає самостійно працювати над своїм розвитком. Публікувався у журналах «SUCCESS» та «ThinkSales».
З дружиною Шер виховав сина і двох дочок-близнят. Живе у Вестервілі, штат Огайо.
Творчий доробок: «З’їжте їхній обід: випередіть своїх конкурентів у боротьбі за клієнтів» (2018), а також «Правда про продажі», «Ваша дорожня карта до успіху в продажах», «Sales EQ» (у співавторстві).
Українською мовою перекладено книгу «Інструкція ефективного продажника. Мистецтво завершення угод».(«Наш формат», 2019).
Підпишіться на розсилку
і отримайте знижку 10%