Книжковий інтернет-магазин Наш Формат
Безкоштовна доставка

Безкоштовна доставка замовлень від 500 грн.

Побажання

Ентоні Яннаріно - книги автора

Ентоні Яннаріно - фото
Освіта Гарвардська школа бізнесу
Бренд Level 4 Value Creation

Ентоні Яннаріно — американський автор бізнес-літератури, спікер, підприємець. Належить до 25 найвпливовіших світових фахівців з маркетингу, торгових угод, особистого зростання. Його книжка «Єдина інструкція з продажів, яка вам колись знадобиться» (2016) стала національним бестселером «USA Today».

Книги Ентоні Яннаріно

Ентоні Яннаріно

Рейтинг: 4.6 (1 відгук)
Рік видання: 2020 Категорія: Техніки продажу
Розпочніть діалог із клієнтом задля втілення справжніх змін. Тематика Бізнес, продажі. Про що книжка Сьогодні покупці мають більше влади, ніж будь-коли раніше. Поцікавившись чимось у вас, вони обов’язково перепитають про це в конкурентів, а потім ще й загуглять, де дешевше. Тож головне

Ентоні Яннаріно

Рейтинг: 5.0
Рік видання: 2020 Категорія: Електронні книжки
Розпочніть діалог із клієнтом задля втілення справжніх змін. Тематика Бізнес, продажі. Про що книжка Сьогодні покупці мають більше влади, ніж будь-коли раніше. Поцікавившись чимось у вас, вони обов’язково перепитають про це в конкурентів, а потім ще й загуглять, де дешевше. Тож головне
99 грн

Здобув ступінь бакалавра політології та англійської літератури (1997), вивчав право та діловодство. Професор Школи менеджменту і лідерства Столичного університету Огайо, де викладає курси персонального продажу та маркетинг соцмереж.

Власник та тренер консалтингового агентства «B2B Sales Coach & Consultancy», що допомагає продавцям та торговим організаціям рости й розвиватися, та кадрової фірми «Solutions Staffing». Загалом прибуток трьох приватних компаній Яннаріно, які обслуговують найвідоміші бренди США, становить 50 мільйонів доларів на рік.

Розробник методологій «Level 4 Value Creation» та «Building Consensus», метою яких є забезпечити прорив у продажах. Ключовими навичками для бізнесу вважає самодисципліну, відповідальність, конкурентоспроможність, винахідливість, діагностику та створення глибших стосунків. Суть бізнес-філософії автора — це підхід, орієнтований на покупців: клієнта слід розглядати не як об’єкт, а бачити в ньому рівноправного партнера.

Веде блог thesalesblog.com, який має 60 000 читачів на місяць, а щотижневу розсилку отримують 80 тисяч адресатів.

Засновник «Iannarino Sales Accelerator», освітньої платформи для продажників та менеджерів. Щомісяця тут публікуються нові відеомодулі й робочі завдання для всіх, хто потребує професійного навчання або ж бажає самостійно працювати над своїм розвитком. Публікувався у журналах «SUCCESS» та «ThinkSales».

З дружиною Шер виховав сина і двох дочок-близнят. Живе у Вестервілі, штат Огайо.

Творчий доробок: «З’їжте їхній обід: випередіть своїх конкурентів у боротьбі за клієнтів» (2018), а також «Правда про продажі», «Ваша дорожня карта до успіху в продажах», «Sales EQ» (у співавторстві).

Українською мовою перекладено книгу «Інструкція ефективного продажника. Мистецтво завершення угод».(«Наш формат», 2019).

Вхід до особистого кабінету
Увійти за допомогою:

Підпишіться на розсилку
і отримайте знижку 10%

Вкажіть, будь ласка, Вашу стать

Або

Я погоджуюсь з умовами використання персональних даних