Зимова єПідтримка Гроші на 18-річчя
Книжковий інтернет-магазин Наш Формат
Кол-центр працює щодня з 08:00 до 20:00
Побажання
Едді Юн - фото

Едді Юн

Едді Юн (Eddie Yoon) – американський спеціаліст зі стратегії залучення споживачів, провідний світовий експерт з пошуку та монетизації суперспоживачів, засновник EddieWouldGrow (аналітичний центр та консультаційна фірма зі стратегії зросту). Автор книжки «Суперспоживачі. Швидкий шлях до зростання бренду» (2016).

Освіта
University of Chicago

Книги Едді Юна

SALE. Суперспоживачі. Швидкий шлях до зростання бренду - фото обкладинки книги
Едді Юн
Рейтинг: 5.0 (1 відгук)
Рік видання: 2019 Категорія: ГАРАЖНИЙ РОЗПРОДАЖ
  NB! У КАТЕГОРІЇ "ГАРАЖНИЙ РОЗПРОДАЖ" КНИГИ З НЕЗНАЧНИМ ДЕФЕКТОМ, ЯК-ОТ ПОЖОВКЛИЙ ЗРІЗ, ЦІННИК АБО ЗБИТИЙ КУТИК, ЩО НЕ ВПЛИВАЄ НА МОЖЛИВІСТЬ І ЯКІСТЬ ЧИТАННЯ! Як перетворити споживачів на суперлояльну аудиторію вашого бренду. Тематика Бізнес, маркетинг, продажі. Про що
117 грн
195 грн
-40%
Суперспоживачі. Швидкий шлях до зростання бренду - фото обкладинки книги
Едді Юн
Рейтинг: 4.7 (1 відгук)
Рік видання: 2019 Категорія: Підприємництво. Техніки продажу
Про що книга Серед споживачів кожного товару й користувачів кожної послуги є особлива категорія. Це ті любителі кросівок, у яких їх — десятки пар. Фанати спорту, що носять футболки з логотипом улюбленої команди. Ті, на кого не впливає ціна і хто купує товар заради емоцій та смислів, які
Суперспоживачі. Швидкий шлях до зростання бренду - фото обкладинки книги
Едді Юн
Рейтинг: 5.0 (1 відгук)
Рік видання: 2019 Категорія: Електронні книжки
Як перетворити споживачів на суперлояльну аудиторію вашого бренду. Тематика Бізнес, маркетинг, продажі. Про що книга Серед споживачів кожного товару й користувачів кожної послуги є особлива категорія. Це ті любителі кросівок, у яких їх - десятки пар. Фанати спорту, що носять

Біографія Едді Юна

Народився і виріс на Гавайях. Школу закінчив у Гонолулу. Має диплом із політичних та економічних наук Чиказького університету.

18 років працював у The Cambridge Group: спочатку як партнер, пізніше - директором. Допомагав клієнтам створювати стратегії зростання. Його робота за останні двадцять років перевищила 8 мільярдів доларів щорічних додаткових доходів. Він допоміг вдвічі збільшити дохід різноманітних підприємств.

У 2017-му році книжка «Суперспоживачі. Швидкий шлях до зростання бренду» була визнана однією з найкращих ділових книг зі стратегії та бізнесу. Також він постійно проводить дослідження і вже є автором понад 100 статей, серед яких: «Make Your Best Customers Even Better» (2014), «Why It Pays to Be a Category Creator» (2013). Постійний контриб’ютор журналу Harvard Business Review.

Періодично виступає як основний доповідач на радіо та телебаченні (CNBC, MSNBC ), друкується у журналах (The Wall Street Journal, The Economist, Forbes), має свій канал на YouTube. Едді Юна часто запрошують у якості лектора до різних країн світу (США, Канада, Кенія, Австралія, Нова Зеландія, Данія, Великобританія, Японія).

Живе в Чикаго з дружиною і трьома дітьми.

Відгуки про Едді Юна Новий

Поділіться своїми враженнями!
Залиште свій відгук
Книгомани завжди мають свою точку зору і полюбляють ділитись нею. Залиште відгук про цього автора для майбутніх відвідувачів. Заздалегідь дякуємо!
Будь ласка, оцініть автора!
Вхід до особистого кабінету
Увійти за допомогою:

Підпишіться на розсилку
і отримайте знижку 10%

Вкажіть, будь ласка, Вашу стать

Або

Я погоджуюсь з умовами використання персональних даних