До того, як приступити до масштабних досліджень та написання своєї першої книги, Кауфман працював у бренд-менеджменті підрозділу Procter&Gamble, де керував кількома мільйонними проектами, які охоплювали цілий ланцюжок створення вартості – від розробки нових продуктів до маркетингових кампаній в магазинах таких ключових клієнтів, як Walmart, Target та Costco. Перш ніж покинути P&G, він очолив розробку глобальної маркетингової стратегії компанії.
Після звільнення він, використовуючи свій значний досвід, консультував власників бізнесу в самих різних галузях промисловості, включаючи технології, розваги, видавничу справу, виробництво, фітнес, академічну діяльність, охорону здоров'я та державні послуги.
Українською видано бестселер Джоша Кауфмана «The Personal MBA» - «MBA в домашніх умовах. Шпаргалки бізнес-практика».
Підпишіться на розсилку
і отримайте знижку 10%