Книжковий інтернет-магазин Наш Формат
Кол-центр працює щодня з 08:00 до 22:00
Побажання

Джеймс Г. Ґілмор

Книги Джеймса Г. Ґілмора

Б. Джозеф Пайн ІІ, Джеймс Г. Ґілмор
Рейтинг: 5.0
Рік видання: 2021 Категорія: Підприємництво. Техніки продажу
Термін «економіка вражень» уперше вжили Б. Джозеф Пайн II та Джеймс Г. Ґілмор 1998 р.: це наступна економіка, що йде за аграрною, промисловою та економікою послуг. Автори стверджують: підприємствам треба створювати унікальні зв’язки, щоб завоювати прихильність клієнтів, а пам’ять сама стає
290 грн

Біографія Джеймса Г. Ґілмора

Інформацію про Джеймса Г. Ґілмора ще не опубліковано...
Цитати
Цитати ще не додані!

Відгуки про Джеймса Г. Ґілмора Новий

Поділіться своїми враженнями!
Залиште свій відгук
Книгомани завжди мають свою точку зору і полюбляють ділитись нею. Залиште відгук про цього автора для майбутніх відвідувачів. Заздалегідь дякуємо!
Будь ласка, оцініть автора!
Вхід до особистого кабінету
Увійти за допомогою:

Підпишіться на розсилку
і отримайте знижку 10%

Вкажіть, будь ласка, Вашу стать

Або

Я погоджуюсь з умовами використання персональних даних