Книжковий інтернет-магазин Наш Формат
Кол-центр працює щодня з 08:00 до 22:00
Побажання
Джанель Барлоу - фото

Джанель Барлоу

Джанель Барлоу – американська дослідниця, бізнес-тренерка, викладачка в Університеті філософських досліджень. Авторка та співавторка низки книг з питань бізнесу та стратегічного менеджменту як нової управлінської філософії. Спеціалізується на дослідженні, вивченні та аналізі споживацьких скарг, чинників, що на думку Барлоу є рушійною силою для успіху в бізнесі.

Освіта
Каліфорнійський університет, Берклі, University of Pittsburgh, Sonoma State University

Книги Джанель Барлоу

Джанель Барлоу, Клаус Мьоллер, Брент Адамсон
Рейтинг: 5.0
Рік видання: 2021 Категорія: Підприємництво. Техніки продажу
Скарга — це подарунок. Як зберегти лояльність клієнтів Вас критикують. Ваші дії: а) ігнорувати; б) сипати чортами щоразу, коли чуєте скарги; в) стримуватися, щоб не вилаятися на клієнта-друга-родича; г) прискіпуватися й критикувати людину у відповідь. Джанель Барлоу та Клаус Мьоллер пропонують
Джанель Барлоу, Клаус Мьоллер
Рейтинг: 4.8 (1 відгук)
Рік видання: 2017-2022 Категорія: Маркетинг. Реклама та PR
Книжка «Скарга — це подарунок» пропонує ефективну стратегію, яка допоможе повернути довіру клієнтів і забезпечувати чудовий рівень сервісу, що задовольнятиме потреби споживачів і збільшуватиме прибутки компанії. ТЕМАТИКА Бізнес, робота з клієнтами, сервіс, сфера обслуговування. ПРО КНИЖКУ
Джанель Барлоу, Клаус Мьоллер
Рейтинг: 4.8 (1 відгук)
Рік видання: 2019 Категорія: Аудіокниги
Книга "Скарга - це подарунок. Як зберегти лояльність клієнтів" пропонує ефективну стратегію, дотримуючись якої можна повернути довіру клієнтів, навчитись надавати першокласний сервіс і збільшувати прибутки компанії. Тематика книги в аудіо форматі: Сервіс, сфера обслуговування, робота з
Джанель Барлоу, Клаус Мьоллер
Рейтинг: 4.8 (1 відгук)
Рік видання: 2017-2022 Категорія: Електронні книжки
Книжка "Скарга - це подарунок" пропонує ефективну стратегію, яка допоможе повернути довіру клієнтів і забезпечувати чудовий рівень сервісу, що задовольнятиме потреби споживачів і збільшуватиме прибутки компанії. Тематика. Бізнес, робота з клієнтами, сервіс, сфера обслуговування. Про
Джанель Барлоу
Рейтинг: 4.8
Рік видання: 2000 Категорія: Адаптовані книги англійською мовою
Cambridge English Readers – семирівнева серія адаптованих книг англійською мовою. Ця серія пропонує широку різноманітність текстів для читання. Містить сучасний матеріал, аудіо CD удосконалює навички вимови, аудіювання та говоріння. Книги різних стилів та жанрів задовольнять будь-який смак, серія
196 грн

Біографія Джанель Барлоу

Докторка філософії Каліфорнійського університету у Берклі. Бакалавр політології Державного університету Сономи. Магістерка політології Університету Піттсбурга. Лауреатка Президентської премії Асоціації спікерів. Сертифікована промовиця, яку було обрано до складу Ради міжнародної федерації професійних лекторів. Голова американської філії консалтингової компанії «Тайм-менеджер інтернешнл».

Доробок авторки: «Емоційна цінність» (2000 р.), «Смарт-відеоконференції» (2002 р.), «Брендове обслуговування клієнтів» (2004 р.), «Зміни! Вражаючі історії організаційної трансформації» (2016 р.), «Скарга – це подарунок. Як зберегти лояльність клієнтів» (2008 р.) – перекладено у 2018 році видавництвом «Наш формат».

Цитати
Цитати ще не додані!

Відгуки про Джанель Барлоу Новий

Поділіться своїми враженнями!
Залиште свій відгук
Книгомани завжди мають свою точку зору і полюбляють ділитись нею. Залиште відгук про цього автора для майбутніх відвідувачів. Заздалегідь дякуємо!
Будь ласка, оцініть автора!
Вхід до особистого кабінету
Увійти за допомогою:

Підпишіться на розсилку
і отримайте знижку 10%

Вкажіть, будь ласка, Вашу стать

Або

Я погоджуюсь з умовами використання персональних даних