Книжковий інтернет-магазин Наш Формат
Безкоштовна доставка

Безкоштовна доставка замовлень від 1000 грн.

Побажання

Джанель Барлоу - книги автора та біографія

Джанель Барлоу - фото

Джанель Барлоу американська дослідниця, бізнес-тренерка, викладачка в Університеті філософських досліджень. Авторка та співавторка низки книг з питань бізнесу та стратегічного менеджменту як нової управлінської філософії. Спеціалізується на дослідженні, вивченні та аналізі споживацьких скарг, чинників, що на думку Барлоу є рушійною силою для успіху в бізнесі.

Книги Джанель Барлоу

Клаус Мьоллер, Джанель Барлоу

Рейтинг: 4.8
Рік видання: 2017 Категорія: Маркетинг. Реклама та PR Книга в наявності
Книжка «Скарга — це подарунок» пропонує ефективну стратегію, яка допоможе повернути довіру клієнтів і забезпечувати чудовий рівень сервісу, що задовольнятиме потреби споживачів і збільшуватиме прибутки компанії. ТЕМАТИКА Бізнес, робота з клієнтами, сервіс, сфера обслуговування. ПРО КНИЖКУ

Клаус Мьоллер, Джанель Барлоу

Рейтинг: 4.8
Рік видання: 2019 Категорія: Аудіокниги Електронний контент
Книга «Скарга — це подарунок. Як зберегти лояльність клієнтів» пропонує ефективну стратегію, дотримуючись якої можна повернути довіру клієнтів, навчитись надавати першокласний сервіс і збільшувати прибутки компанії. Тематика книги в аудіо форматі: Сервіс, сфера обслуговування, робота з

Клаус Мьоллер, Джанель Барлоу

Рейтинг: 4.8
Рік видання: 2017 Категорія: Електронні книжки Електронний контент
Книжка «Скарга — це подарунок» пропонує ефективну стратегію, яка допоможе повернути довіру клієнтів і забезпечувати чудовий рівень сервісу, що задовольнятиме потреби споживачів і збільшуватиме прибутки компанії. ТЕМАТИКА. Бізнес, робота з клієнтами, сервіс, сфера обслуговування. ПРО

Джанель Барлоу

Рейтинг: 4.8
Рік видання: 2000 Категорія: Адаптовані книги англійською мовою Книга в наявності
Cambridge English Readers семирівнева серія адаптованих книг англійською мовою. Ця серія пропонує широку різноманітність текстів для читання. Містить сучасний матеріал, аудіо CD удосконалює навички вимови, аудіювання та говоріння. Книги різних стилів та жанрів задовольнять будь-який смак, серія
133 грн

Докторка філософії Каліфорнійського університету у Берклі. Бакалавр політології Державного університету Сономи. Магістерка політології Університету Піттсбурга. Лауреатка Президентської премії Асоціації спікерів. Сертифікована промовиця, яку було обрано до складу Ради міжнародної федерації професійних лекторів. Голова американської філії консалтингової компанії «Тайм-менеджер інтернешнл».

Доробок авторки: «Емоційна цінність» (2000 р.), «Смарт-відеоконференції» (2002 р.), «Брендове обслуговування клієнтів» (2004 р.), «Зміни! Вражаючі історії організаційної трансформації» (2016 р.), «Скарга це подарунок. Як зберегти лояльність клієнтів» (2008 р.) перекладено у 2018 році видавництвом «Наш формат».

Вхід до особистого кабінету
Увійти за допомогою: