Книжковий інтернет-магазин Наш Формат
Безкоштовна доставка

Безкоштовна доставка замовлень від 500 грн.

Побажання

Дуглас ван Праєт - книги автора

Дуглас ван Праєт - фото

Дуглас ван Праєт (Douglas Van Praet) – спеціаліст з поведінкової психології та нейромаркетингу, бренд-стратег. Автор книги «Несвідомий брендинг». Засновник консалтингової компанії «Unconscious Branding». У своїй роботі він спирається на особливості роботи людського мозку під час прийняття рішень.

Книги Дугласа ван Праєта

Сортувати:

Дуглас ван Праєт

Рейтинг: 5.0
Рік видання: 2020 Категорія: Електронні книжки
Упродовж усього життя нас оточують бренди: одяг, їжа, розваги, всесвітньо відомі імена. Їх усіх об’єднує одне — вони хочуть нам сподобатися. І багатьом це вдається настільки, що ми не уявляємо свого повсякдення без них. Але як? Який секрет успіху тих чи інших брендів? Чому хтось водномить досягає
134 грн
Акція Акція
Несвідомий брендинг - фото обкладинки книги 18

Дуглас ван Праєт

Рейтинг: 5.0
Рік видання: 2020 Категорія: Маркетинг. Реклама та PR
Упродовж усього життя нас оточують бренди: одяг, їжа, розваги, всесвітньо відомі імена. Їх усіх об’єднує одне — вони хочуть нам сподобатися. І багатьом це вдається настільки, що ми не уявляємо свого повсякдення без них. Але як? Який секрет успіху тих чи інших брендів? Чому хтось водномить досягає
210 грн
280 грн
-25%

Основною діяльністю Дугласа ван Праєта є допомога брендам у побудуванні їх маркетингових стратегій та доведенні продукту до кінцевого споживача. Його напрацювання щодня допомагають зростати та підвищувати свої показники гігантам світового ринку, на кшталт Volkswagen.

Квінтесенцією його професійного досвіду стала книга, що вийшла у 2012 році. В ній автор розповідає чому ми обираємо той чи інший товар; чому деякі рекламні проєкти привертають увагу, а інші проходять непоміченими та відповідає на багато інших питань з огляду на біологію людського мозку. Свої думки з профільних видань він також викладає на сторінках бізнес-журналу «Fast Company» та спеціалізованого щомісячного видання «Psychology Today».

У 2014 році видання «Inc. Magazine» включив «Несвідомий брендинг» до переліку 10 найкращих книг з маркетингу. Її відзначили на своїх шпальтах часописи «Forbes», «Time Magazine» та «Business Insider».

Вхід до особистого кабінету
Увійти за допомогою:

Підпишіться на розсилку
і отримайте знижку 10%

Вкажіть, будь ласка, Вашу стать

Або

Я погоджуюсь з умовами використання персональних даних