Основною діяльністю Дугласа ван Праєта є допомога брендам у побудуванні їх маркетингових стратегій та доведенні продукту до кінцевого споживача. Його напрацювання щодня допомагають зростати та підвищувати свої показники гігантам світового ринку, на кшталт Volkswagen.
Квінтесенцією його професійного досвіду стала книга, що вийшла у 2012 році. В ній автор розповідає чому ми обираємо той чи інший товар; чому деякі рекламні проєкти привертають увагу, а інші проходять непоміченими та відповідає на багато інших питань з огляду на біологію людського мозку. Свої думки з профільних видань він також викладає на сторінках бізнес-журналу «Fast Company» та спеціалізованого щомісячного видання «Psychology Today».
У 2014 році видання «Inc. Magazine» включив «Несвідомий брендинг» до переліку 10 найкращих книг з маркетингу. Її відзначили на своїх шпальтах часописи «Forbes», «Time Magazine» та «Business Insider».
Підпишіться на розсилку
і отримайте знижку 10%