Протягом 12 років роботи в Corporate Executive Board (CEB), компанії, що надає послуги в області ІТ, фінансів та HR, Адамсон зробив кар’єру бізнес-радника. Наразі він бере активну участь у міжнародних конференціях на рівні виконавчого директора, консультуючи представників компаній зі списку Fortune 500/Global 1000. Також Адамсон є дописувачем Harvard Business Review та Bloomberg Businessweek – науково-популярних видань, що висвітлюють різноманітні питання управління компаніями та розвитку сервісів для бізнесу.
Брент Адамсон у співавторстві з відомим бізнес-тренером Метью Діксоном написав кілька бестселерів, орієнтованих на широке коло читачів та фахівців у цій галузі. Книги присвячено маркетингу, формуванню ефективних стратегій продажу та роботі з клієнтами.
Доробок автора: The Challenger Sale: Taking Control of the Customer Conversation (2011) та The Challenger Customer: Selling to the Hidden Influencer Who Can Multiply Your Results (2015).
Українською перекладено «Суперпродавці. Як навчитися продавати, а не впарювати» (2018).
Підпишіться на розсилку
і отримайте знижку 10%