Народився у передмісті Клівленда, штат Огайо (Сполучені Штати Америки), там минули його дитячі роки. Вищу освіту здобув у Колумбійському університеті (спеціальність — журналістика). Писав статті та розслідування про успішні світові компанії для New York Times та Business Week.
Дебютна книга автора називалася «Gearheads: The Turbulent Rise of Robotic Sports» (2003). Всесвітнє визнання отримала праця «The Everything Store: Jeff Bezos and the Age of Amazon» (2013). Редактор Bloomberg Businessweek із 2024-го року (пише про провідні технологічні групи та контролює процес переходу від щотижневого до щомісячного видання у часописі).
Українською його книжки перекладені у видавництві «Наш Формат», у тому числі «Вискочки. Uber, Airbnb та битва за Кремнієву долину» (2018). У співавторстві з Говардом Шульцом та Філом Найтом написав про всесвітньо відомі бренди «Історії успіху Starbucks, Toyota, Nike, Amazon, IKEA, Walmart» (2020), а спільно із Пітером Тілем і Беном Горовіцем — науково-популярну працю «Бізнес».
2024-го року у «Нашому Форматі» вийшов переклад книжки автора українською мовою під назвою «Amazon без меж. Як Джефф Безос розбудував глобальну імперію» — дослідження справжнього бізнес-феномену, ґрунтовний аналіз процесу зростання Amazon до трильйонної фірми та становлення Безоса як мільярдера із глобальними амбіціями.
Наразі Бред Стоун проживає у Сан-Франциско та продовжує свою дослідницьку діяльність.
Підпишіться на розсилку
і отримайте знижку 10%