У 2005 року Мартінес працював на посаді аналітика в Goldman Sachs, найвідомішому інвестиційному банку з продажу цінних паперів та надання різноманітних фінансових послуг. З 2008 по 2010 рік брав участь у розробці SaaS-технологій у компанії Adchemy. У 2011 році Мартінес заснував AdGrok, власну маркетингову компанію, яку згодом було інтегровано з Twitter Inc. З 2011 по 2013 рік працював на теренах рекламної платформи Ad Exchange Facebook.
У 2016 році Мартінес опублікував свою першу книгу Chaos Monkeys: Obscene Fortune and Random Failure in Silicon Valley. Цей дослідницько-публіцистичний твір було визнано кращою бізнес-книгою року з функціонування найвідоміших IT-компаній світу.
Українською перекладено «Хаос у Кремнієвій долині. Стартапи, що зламали систему» (2018).
Підпишіться на розсилку
і отримайте знижку 10%