Алессандра Кастеллані має ступінь доктора філософії з культурної антропології складних суспільств, ступінь з соціології та викладає феноменологію міської моди на курсі "Дизайн одягу" в Академії образотворчих мистецтв у Фрозіноне та культурну антропологію в Академії образотворчих мистецтв у Неаполі. Вже багато років вона займається дослідженнями молодіжних культур та проблем, що стосуються ідентичності в контексті культурологічних досліджень. Багато пише про моду та гендерну ідентичність. На її рахунку багато публікацій та цікавих досліджень, разом з Лукою Беатріче вона ініціювала створення широкомасштабних проектів "Тату. Мистецтво на шкірі" в Музеї східного мистецтва в Турині (MAO) і "Татуювання". Історії про шкіру" на М9 у Местре.
Вже більше двадцяти років займається консультаційною діяльностю у сфері маркетингових досліджень для відомих транснаціональних компаній P&G, Unilever, Coca-Cola та J&J, співпрацює з великими національними та міжнародними агентствами, такими як Doxa, IPSOS, GFK-Eurisko, Sterling Brands.
Підпишіться на розсилку
і отримайте знижку 10%