Книжковий інтернет-магазин Наш Формат
Безкоштовна доставка

Безкоштовна доставка замовлень від 500 грн.

Побажання

Алан Лефлі - книги автора та біографія

Алан Лефлі - фото
Дата народження 13.06.1947
Освіта Hamilton College, Гарвардська школа бізнесу

Алан Лефлі (A.G. Lafley; нар. 13 червня 1947 р.) – американський бізнесмен, Президент, Голова правління і головний виконавчий директор компанії Procter & Gamble. Він є співавтором бестселера Playing to Win та кількох критичних статей.

Книги Алана Лефлі

Алан Лефлі, Роджер Мартін

Рейтинг: 4.7 (1 відгук)
Рік видання: 2018 Категорія: Бізнес-психологія
Як побудувати стратегію компанії на прикладі корпорації Procter and Gamble. ТЕМАТИКА Бізнес. ПРО КНИЖКУ Стратегія компанії не обов’язково має бути складною, але її розробка — справді важке завдання, що потребує зусиль і часу. Часто власники бізнесів жертвують нею на користь нагальніших
179 грн
210 грн
-14%

Алан Лефлі, Роджер Мартін

Рейтинг: 5.0
Рік видання: 2019 Категорія: Електронні книжки
Як побудувати стратегію компанії на прикладі корпорації Procter and Gamble. Тематика електронної книги Бізнес. Про що книга Стратегія компанії не обов’язково має бути складною, але її розробка — справді важке завдання, що потребує зусиль і часу. Часто власники бізнесів жертвують нею на
105 грн

Алан Лефлі ніколи не мав наміру робити кар'єру в бізнесі. Він виріс в Нью-Гемпширі й закінчив коледж зі ступенем бакалавра в галузі історії з планами стати вчителем й баскетбольним тренером. Він взяв перерву для вивчення історії, політики, мистецтва, кіно і драми в Парижі, повернувшись додому для здобуття докторського ступеня.

Але його плани змінилися. В 1970 році Лефлі приєднався до ВМС США, де керував всією роздрібною торгівлею й обслуговуванням операції для 10.000 військових і їх сімей в Японії. Це була його перша посада генерального менеджера і він зрозумів своє покликання.

Після військової служби він закінчив Гарвардську школу бізнесу і відразу приєднався до P&G. Протягом наступних 15 років він досяг рекордних результатів та впровадив інновації, які продовжують підживлювати зростання P&G й досі. З 1994 року відповідав за все операції в Азії, заклав основу для зростання в Японії, допоміг побудувати бізнес в Китаї та Північній Америці.

У 2000 році Алан Лефлі був обраний Президентом і головним виконавчим директором P&G. За дев’ять років компанія збільшила обсяг продажів більш ніж у два рази, мільярдні бренди зросли із 10 до 23 з акцентом на інновації, орієнтовані на споживача та отримала послідовний, надійний, стійкий ріст. Крім того, середньорічні продажі органічних продуктів виросли на 5%, а базовий прибуток на акцію зріс на 12%. Ринкова капіталізація компанії зробила P&G однією з 10 найбільш цінних компаній в світі.

Пішовши у відставку в 2010 році, він став старшим радником в інвестиційній компанії й працював над книгою «Безпрограшна стратегія. Як уникнути промахів у бізнесі», написаної на прикладах стратегії P&G. Після публікації у 2013 році книга стала бестселером, отримавши нагороду Thinkers50, а Алан Лефлі повернувся до P&G.

Вхід до особистого кабінету
Увійти за допомогою:

Підпишіться на розсилку
і отримайте знижку 10%

Вкажіть, будь ласка, Вашу стать

Або

Я погоджуюсь з умовами використання персональних даних