Книжковий інтернет-магазин Наш Формат
Безкоштовна доставка

Безкоштовна доставка замовлень від 1000 грн.

Побажання

Алан Лефлі - книги автора та біографія

Алан Лефлі - фото

Алан Лефлі (A.G. Lafley; нар. 13 червня 1947 р.) американський бізнесмен, Президент, Голова правління і головний виконавчий директор компанії Procter & Gamble. Він є співавтором бестселера Playing to Win та кількох критичних статей.

Книги Алана Лефлі

Алан Лефлі, Роджер Мартін

Рейтинг: 4.8
Рік видання: 2018 Категорія: Підприємництво Книга в наявності
Як побудувати стратегію компанії на прикладі корпорації Procter and Gamble. ТЕМАТИКА Бізнес. ПРО КНИЖКУ Стратегія компанії не обов’язково має бути складною, але її розробка — справді важке завдання, що потребує зусиль і часу. Часто власники бізнесів жертвують нею на користь нагальніших

Алан Лефлі, Роджер Мартін

Рейтинг: 5.0
Рік видання: 2019 Категорія: Електронні книжки Електронний контент
Як побудувати стратегію компанії на прикладі корпорації Procter and Gamble. Тематика електронної книги Бізнес. Про що книга Стратегія компанії не обов’язково має бути складною, але її розробка — справді важке завдання, що потребує зусиль і часу. Часто власники бізнесів жертвують нею на
105 грн

Алан Лефлі ніколи не мав наміру робити кар'єру в бізнесі. Він виріс в Нью-Гемпширі й закінчив коледж зі ступенем бакалавра в галузі історії з планами стати вчителем й баскетбольним тренером. Він взяв перерву для вивчення історії, політики, мистецтва, кіно і драми в Парижі, повернувшись додому для здобуття докторського ступеня.

Але його плани змінилися. В 1970 році Лефлі приєднався до ВМС США, де керував всією роздрібною торгівлею й обслуговуванням операції для 10.000 військових і їх сімей в Японії. Це була його перша посада генерального менеджера і він зрозумів своє покликання.

Після військової служби він закінчив Гарвардську школу бізнесу і відразу приєднався до P&G. Протягом наступних 15 років він досяг рекордних результатів та впровадив інновації, які продовжують підживлювати зростання P&G й досі. З 1994 року відповідав за все операції в Азії, заклав основу для зростання в Японії, допоміг побудувати бізнес в Китаї та Північній Америці.

У 2000 році Алан Лефлі був обраний Президентом і головним виконавчим директором P&G. За дев’ять років компанія збільшила обсяг продажів більш ніж у два рази, мільярдні бренди зросли із 10 до 23 з акцентом на інновації, орієнтовані на споживача та отримала послідовний, надійний, стійкий ріст. Крім того, середньорічні продажі органічних продуктів виросли на 5%, а базовий прибуток на акцію зріс на 12%. Ринкова капіталізація компанії зробила P&G однією з 10 найбільш цінних компаній в світі.

Пішовши у відставку в 2010 році, він став старшим радником в інвестиційній компанії й працював над книгою «Безпрограшна стратегія. Як уникнути промахів у бізнесі», написаної на прикладах стратегії P&G. Після публікації у 2013 році книга стала бестселером, отримавши нагороду Thinkers50, а Алан Лефлі повернувся до P&G.

Вхід до особистого кабінету
Увійти за допомогою: