Набутий впродовж двадцяти семи років досвід на керівній посаді в SAS було покладено Світвуд на вироблення ефективних стратегій та методик сучасної маркетингової моделі побудови бізнесу. У 2016 році Адель Світвуд опублікувала свою першу науково-дослідницьку книгу «Маркетингова аналітика. Як підкріпити інтуїцію даними». Цей твір було перекладено українською у 2019 році видавництвом «Наш Формат».
Метод доцільного та результативного керівництва Світвуд ґрунтується на чіткому визначенні пріоритетів, аналітичних стратегій та рішучості їх втілення. Окрім своєї дослідницької діяльності, роботою на керівній посаді в SAS та активною лекторською діяльністю вона є дружиною, матір’ю та донькою, що успішно поєднує кар’єру з родинними обов’язками.
Підпишіться на розсилку
і отримайте знижку 10%