1. «Масштабування бізнесу» структуровано за чотирма аспектами рішень, які має ухвалювати лідер: люди, стратегія, реалізація, гроші. Така структура дозволяє розгорнуто викласти питання, з якими стикається бізнес, що швидко зростає.
2. «Односторінковий стратегічний план» спирається на більш надійний інструмент стратегічного мислення, який називається «7 прошарків стратегії». Цей інструмент допоможе вам розробити стратегію, яка дозволить домінувати у своїй галузі.
3. У цю книжку вміщено шість нових односторінкових інструментів, серед яких і спрощений «Огляд концепції», за допомогою якого концепцію вашої організації буде легше доносити до працівників та будь-кого іншого.
4. Ми перенесли практичні приклади, ретельно вибрані з понад 50 бесід з головними виконавчими директорами, які користуються нашими інструментами, з додатків (додатки ніхто не читає!) до основних розділів.
5. Ми ділимося поглядами на те, чому окремі заходи — наприклад, щоденні наради — заводять у глухий кут.