IKEA — це своєрідна філософія дизайну, а не просто меблі. Історія бренду нерозривно пов'язана з його засновником — Інґваром Кампрадом, який протягом 70 років очолював компанію. Маленька шведська фірма, створена у 1943-му, змогла континент за континентом завоювати світ, увійшовши в домівки та глибоко запавши в серця споживачів. |
Книжка Джефрі К. Лайкера розкриває 14 принципів менеджменту та бізнес-філософії компанії, а також ілюструє, як ці принципи застосовуються на практиці. Як японським компаніям вдавалоля забезпечувати бездоганну чистоту та порядок на автомобільному виробництві? Що таке принцип ощадливого виробницта? І як з'явилася концепція знаменитого «Пріусу»? Принципи Toyota — універсальні. |
«Продається все. Джефф Безос та ера Amazon» Бред Стоун Стоун розкриває секрет успіху одного із найвидатніших бізнес-лідерів сучасності і невтомного генератора ідей, та в деталях розповідає, як Безос дисципліновано і подекуди педантично втілює новаторські ідеї у життя, ламає стереотипи і не визнає загальноприйнятих правил, запроваджуючи натомість свої. |
Усе і справді почалося з чашки кави еспресо, випитого в затишній італійській кав'ярні у 1983-му. Тоді майбутній генеральний директор Starbucks Говард Шульц зрозумів, яка атмосфера буде в його закладах. Шульцу вдалося побудувати міцний бізнес, в основі якого — дух Starbucks, етичні принципи та турбота про людей: про кожного клієнта, баристу, менеджера чи фермера, який вирощує найкращу у світі арабіку. |
Мало хто знає, що Філ Найт у підлітковому віці не мав змоги купити собі якісні кросівки. Ця історія — про величну взуттєву компанію, що почалася з півсотні позичених доларів. «Взуття-буття» — про те, як із пустими кишенями укладати багатомільйонні угоди й залишатися у виграші. Про те, як зібрати команду професіоналів і за роки роботи втратити лише двох топ-менеджерів. Про біг як спосіб ведення бізнесу та філософію. |