Зимова єПідтримка Гроші на 18-річчя
Книжковий інтернет-магазин Наш Формат
Кол-центр працює щодня з 08:00 до 20:00
Побажання

Сторітелінг, копірайтинг. Комунікації

Тема "Сторітелінг, копірайтинг. Комунікації" присвячена мистецтву створення змістовних і переконливих повідомлень, які сприяють ефективній взаємодії між брендами, компаніями та аудиторією. Вона охоплює ключові аспекти побудови текстів, історій та стратегій комунікації, що впливають на емоції, мислення та поведінку цільової аудиторії.

 
 

Фільтр

Товарів 22
Новинка Новинка Люди купують у людей. Як побудувати бренд, маркетинг і комунікацію малого бізнесу та стартапів - фото обкладинки книги
Юлія Колесник
Рейтинг: 5.0
Рік видання: 2024 Категорія: Маркетинг. Реклама та PR
«Люди купують у людей» — це прикладна книжка про маркетинг і створення бренду від Юлії Колесник. 15 років досвіду роботи з різноманітними індустріями, ринками й бізнес-амбіціями авторка склала в практичний посібник, що буде корисний не тільки для професіоналів, а й для новачків.
490 грн
Розмова про ілюстрацію в піжамі та з філіжанкою кави - фото обкладинки книги
Денис Зільбер
Рейтинг: 5.0
Рік видання: 2023 Категорія: Дизайн
Що таке ілюстрація? Як відрізнити хорошу ілюстрацію від поганої? Чи потрібен ілюстратору сторітелінг та, як розвивати власний стиль? За що Гарун ар-Рашид відрубав голову Джафару та чому Джеймс Бонд не носить рожевий камзол? Який зв’язок між палітрою старих майстрів та термоядерним синтезом? І
690 грн
Нейрокопірайтинг 2.0 - фото обкладинки книги
Денис Каплунов
Рейтинг: 5.0
Рік видання: 2023 Категорія: Маркетинг. Реклама та PR
"Нейрокопірайтинг 2.0" — це оновлений погляд Дениса Каплунова на створення текстів, які впливають на свідомість та підсвідомість читачів. Автор пропонує ефективні інструменти та техніки, що базуються на принципах нейропсихології, маркетингу та
Як писати про війну - фото обкладинки книги
Рон Кеппс
Рейтинг: 5.0
Рік видання: 2022 Категорія: Філологія
Як писати про війну» — не просто посібник з художнього письма. Його автор Рон Кеппс служив у Армії США, Армійському резерві й Національній гвардії упродовж 25 років. Він — ветеран бойових дій в Афганістані, учасник місій в Дарфурі, Чаді й у Центрально- африканській республіці. Книжка розрахована
140 грн
Сторітелінг у фотографії: П’ять кроків до створення незабутніх світлин - фото обкладинки книги
Фінн Білз
Рейтинг: 5.0
Рік видання: 2021 Категорія: Кіномистецтво. Фото. Театр
Сторітелінг — це дар для фотографів, що дозволяє сплести разом героїв, події, локації та предмети в одну неймовірно красиву цілісність. У цьому воркшопі «від початківця до професіонала» Фінн Білз навчає аматорів і початківців створювати незабутні фотографії та розповіді. Рухайся його курсом із
430 грн
250 фішок, що їх має знати письменник - фото обкладинки книги
Чак Вендіґ
Рейтинг: 4.2 (5 відгуків)
Рік видання: 2019 Категорія: Літературознавство
Про що книжка Чак Вендіґ зробив те, чого вкрай потребувала, але не визнавала велика кількість авторів: він запропонував феноменальну книжку про реальний письменницький світ, і зробив її досяжною та зрозумілою для широкого загалу. Практичні, брутальні та чесні поради, зроблені із таким
Як писати комерційну пропозицію - фото обкладинки книги
Денис Каплунов
Рейтинг: 5.0
Рік видання: 2019 Категорія: Маркетинг. Реклама та PR
Автор цієї книжки, відомий український копірайтер, упевнений: комерційні пропозиції працюють! Звісно, якщо відповідально ставитися до їх складання. Написана у формі майстер-класу, ця книжка містить десятки кейсів із власного досвіду Дениса Каплунова. Автор щедро ділиться тонкощами створення
420 грн
Бізнес-копірайтинг. Як писати тексти, щоб залучати клієнтів - фото обкладинки книги
Денис Каплунов
Рейтинг: 5.0 (4 відгуки)
Рік видання: 2024 Категорія: Маркетинг. Реклама та PR
ПРО КНИЖКУ У цій книжці Денис Каплунов на прикладах послідовно розповідає, як писати не просто цікаво та зрозуміло, а й впливати на людей. Це синтез письменництва, реклами, маркетингу, частково — поведінкової економіки і психології продажу. Ви довідаєтеся, як привертати увагу клієнтів,
Як писати добре. Класичний посібник зі створення нехудожніх текстів (оновл. вид.) - фото обкладинки книги
Вільям Зінссер
Рейтинг: 5.0 (3 відгуки)
Рік видання: 2022 Категорія: Літературознавство
ПРО КНИЖКУ У світі було продано понад мільйон екземплярів цієї книжки За лаштунками процесу створення яскравого тексту стоїть чітке розуміння формул та інструментів. Знаючи ці універсальні принципи, ви зможете створити будь-який текст: від поста у фейсбуці до власної статті. Як боротися із
Наука сторітелінгу. Чому історії впливають на нас і як ними впливати на інших - фото обкладинки книги
Вілл Сторр
Рейтинг: 4.9 (4 відгуки)
Рік видання: 2022 Категорія: Маркетинг. Реклама та PR
ПРО КНИЖКУ  Такої книжки про сторітелінг ви ще не читали. Вона не про те, як написати вірусний текст. І не про те, як брати читача за живе. Вона переплітає світову й особисту історії, письменницькі інструменти та сучасні дані про роботу мозку. Вона вчить бачити історії в судових
Сторітелінг для очей, вух і серця - фото обкладинки книги
Марк Лівін
Рейтинг: 4.3 (29 відгуків)
Рік видання: 2020 Категорія: Маркетинг. Реклама та PR
Про що книга  Сторітелінг — це наука, без якої не обійтися: у професійному та повсякденному житті ми щодня розказуємо історії, чуємо їх та хочемо бути почутими. Історії — це універсальна мова, що зрозуміла кожному, якщо знати, як правильно її використовувати.  Марк Лівін,
Перлини сенсів та ідей. Корпоративні комунікації в мирний і воєнний час - фото обкладинки книги
Оксана Тодорова
Рейтинг: 5.0
Рік видання: 2022 Категорія: Підприємництво. Техніки продажу
Перлини сенсів та ідей: нова книга Оксани Тодорової про корпоративні комунікації від Асоціації корпоративних медіа України. Проєкт створений для вашого розвитку і гнучкої екологічної трансформації. У цій книжці ми зібрали для вас колекцію унікальних кейсів зі сфери корпоративних медіа мирного
595 грн
Їжа як комунікація - фото обкладинки книги
Вероніка Чекалюк
Рейтинг: 5.0
Рік видання: 2023 Категорія: Кулінарія. Напої
Кулінарна комунікація — це перевірена часом складова успіху або ж поразки. Аксіома: не варто мати справу із голодною людиною. Приготування їжі, частування – це нагода проявити себе, продемонструвати свої таланти господаря. Гостинність – це творчість. Їжа має вплив на лібідо, стосунки, безпеку,
372 грн
Писати аналітику може кожен - фото обкладинки книги
Катерина Зарембо
Рейтинг: 5.0
Рік видання: 2021 Категорія: Літературознавство
Існує думка, що нудний, сухий, перевантажений складнопідрядними реченнями текст — серйозний, а легкий і приємний для прочитання — ні. Однак це не так. Аналітичний текст може бути елегантним та захопливим, а головне — спричиняти зміни у діях чи свідомості. Вміти писати такий текст — корисна навичка
395 грн
Писати як дихати. 62 дні творчої свободи - фото обкладинки книги
Таіс Золотковська
Рейтинг: 5.0
Рік видання: 2021 Категорія: Популярна психологія
«Писати як дихати» — книжка для роботи, відпочинку і натхнення. Тут ви знайдете прості, мудрі, легковтілювані ідеї та поради, які стануть частиною вашого життя і повсякденної письменницької практики. «Писати як дихати» — це книжка-імпульс. Її інтерактивна частина спонукає до творчості і водночас
Письмо — це дизайн: Як слова створюють досвід користування (UX) - фото обкладинки книги
Майкл Меттс, Енді Велфл
Рейтинг: 5.0
Рік видання: 2021 Категорія: Філологія
«Письмо — це дизайн» — потужне твердження, яким Майкл Меттс і Енді Велфл визначають роль, що її мають посідати райтери, або (технічні) письменники, у своїх командах і в процесі створення продукту й досвіду користування. Слова не менш важливі, аніж візуальні образи, структура чи технічна
530 грн
Сторітелінг. Як здобути популярність і легко знаходити друзів - фото обкладинки книги
Ніна Звєрева, Світлана Іконникова
Рейтинг: 5.0
Рік видання: 2021 Категорія: Дитячий non-fiction
Ця книжка про те, як завойовувати серця, розповідаючи історії, як легко спілкуватися з ким завгодно, і як стати душею компанії. У ній детально пояснені поширені помилки і ретельно проаналізовані найуспішніші лайфхаки, а ще покроково розписані ефективні технології і практичні поради, які допоможуть
480 грн

Сторітелінг

Сторітелінг — це техніка передачі інформації через захопливі історії. Вона базується на:

  • Структурі історії: Початок, конфлікт, вирішення.
  • Героях: Аудиторія ідентифікує себе з персонажами.
  • Емоційному залученні: Використання почуттів для формування лояльності та довіри.

Сторітелінг є ефективним у рекламі, брендингу, PR та внутрішніх комунікаціях.

Копірайтинг

Копірайтинг — це написання текстів із метою залучення аудиторії, створення попиту на продукт чи послугу, а також формування позитивного іміджу. Його ключові аспекти:

  • Адаптація до аудиторії: Розуміння потреб і інтересів цільової групи.
  • Заклик до дії (CTA): Чітке і переконливе спонукання до певної дії.
  • Креативність і лаконічність: Створення унікальних, але зрозумілих текстів.

Комунікації

Комунікації охоплюють процеси взаємодії, які забезпечують обмін інформацією між брендом і споживачем або між учасниками команди. Основні напрямки:

  • Маркетингові комунікації: Реклама, соціальні медіа, email-розсилки.
  • Внутрішні комунікації: Побудова ефективної взаємодії всередині компанії.
  • Кризові комунікації: Реакція на негативні ситуації для захисту репутації.

Тема "Сторітелінг, копірайтинг. Комунікації" підкреслює важливість поєднання емоцій, логіки та переконливості для досягнення ефективного впливу на аудиторію. Сторітелінг забезпечує зв’язок через історії, копірайтинг фокусує повідомлення, а комунікації об’єднують усе це у стратегії. Разом ці інструменти створюють основу для успішної взаємодії та побудови довгострокових відносин із клієнтами.

 
Вхід до особистого кабінету
Увійти за допомогою:

Підпишіться на розсилку
і отримайте знижку 10%

Вкажіть, будь ласка, Вашу стать

Або

Я погоджуюсь з умовами використання персональних даних