Книжковий інтернет-магазин Наш Формат
Кол-центр працює щодня з 08:00 до 20:00
Побажання

Сторітелінг, копірайтинг. Комунікації

Тема "Сторітелінг, копірайтинг. Комунікації" присвячена мистецтву створення змістовних і переконливих повідомлень, які сприяють ефективній взаємодії між брендами, компаніями та аудиторією. Вона охоплює ключові аспекти побудови текстів, історій та стратегій комунікації, що впливають на емоції, мислення та поведінку цільової аудиторії.

 
 

Фільтр

Товарів 20
Фільтр
Сортувати:
Денис Зільбер
Рейтинг: 5.0
Рік видання: 2023 Категорія: Дизайн
Що таке ілюстрація? Як відрізнити хорошу ілюстрацію від поганої? Чи потрібен ілюстратору сторітелінг та, як розвивати власний стиль? За що Гарун ар-Рашид відрубав голову Джафару та чому Джеймс Бонд не носить рожевий камзол? Який зв’язок між палітрою старих майстрів та термоядерним синтезом? І
690 грн
Денис Каплунов
Рейтинг: 5.0
Рік видання: 2023 Категорія: Маркетинг. Реклама та PR
"Нейрокопірайтинг 2.0" — це оновлений погляд Дениса Каплунова на створення текстів, які впливають на свідомість та підсвідомість читачів. Автор пропонує ефективні інструменти та техніки, що базуються на принципах нейропсихології, маркетингу та
Рон Кеппс
Рейтинг: 5.0
Рік видання: 2022 Категорія: Філологія
Як писати про війну» — не просто посібник з художнього письма. Його автор Рон Кеппс служив у Армії США, Армійському резерві й Національній гвардії упродовж 25 років. Він — ветеран бойових дій в Афганістані, учасник місій в Дарфурі, Чаді й у Центрально- африканській республіці. Книжка розрахована
140 грн
Фінн Білз
Рейтинг: 5.0
Рік видання: 2021 Категорія: Кіномистецтво. Фото. Театр
Сторітелінг — це дар для фотографів, що дозволяє сплести разом героїв, події, локації та предмети в одну неймовірно красиву цілісність. У цьому воркшопі «від початківця до професіонала» Фінн Білз навчає аматорів і початківців створювати незабутні фотографії та розповіді. Рухайся його курсом із
430 грн
Роберт Маккі
Рейтинг: 5.0
Рік видання: 2021 Категорія: Кіномистецтво. Фото. Театр
Ця переповнена інсайтами книга перетворилась на справжнє Євангеліє для письменників-сценаристів по всьому світу. Вона стане у пригоді кожному, хто хоче навчитись перетворювати чудові ідеї у чудові оповіді й чудові сценарії. Книга Роберта Маккі Оповідь розкриває тріумфальні методи людини, яку
495 грн
Чак Вендіґ
Рейтинг: 4.2 (5 відгуків)
Рік видання: 2019 Категорія: Літературознавство
Про що книжка Чак Вендіґ зробив те, чого вкрай потребувала, але не визнавала велика кількість авторів: він запропонував феноменальну книжку про реальний письменницький світ, і зробив її досяжною та зрозумілою для широкого загалу. Практичні, брутальні та чесні поради, зроблені із таким
Денис Каплунов
Рейтинг: 5.0
Рік видання: 2019 Категорія: Маркетинг. Реклама та PR
Автор цієї книжки, відомий український копірайтер, упевнений: комерційні пропозиції працюють! Звісно, якщо відповідально ставитися до їх складання. Написана у формі майстер-класу, ця книжка містить десятки кейсів із власного досвіду Дениса Каплунова. Автор щедро ділиться тонкощами створення
420 грн
Новинка Новинка
Бізнес-копірайтинг. Як писати тексти, щоб залучати клієнтів - фото обкладинки книги 120
Денис Каплунов
Рейтинг: 5.0 (4 відгуки)
Рік видання: 2024 Категорія: Маркетинг. Реклама та PR
ПРО КНИЖКУ У цій книжці Денис Каплунов на прикладах послідовно розповідає, як писати не просто цікаво та зрозуміло, а й впливати на людей. Це синтез письменництва, реклами, маркетингу, частково — поведінкової економіки і психології продажу. Ви довідаєтеся, як привертати увагу клієнтів,
Вільям Зінссер
Рейтинг: 5.0 (3 відгуки)
Рік видання: 2022 Категорія: Літературознавство
ПРО КНИЖКУ У світі було продано понад мільйон екземплярів цієї книжки За лаштунками процесу створення яскравого тексту стоїть чітке розуміння формул та інструментів. Знаючи ці універсальні принципи, ви зможете створити будь-який текст: від поста у фейсбуці до власної статті. Як боротися із
Вілл Сторр
Рейтинг: 4.9 (4 відгуки)
Рік видання: 2022 Категорія: Маркетинг. Реклама та PR
ТЕМАТИКА Письменництво, сторітелінг, література, історія, нейропсихологія, психолінгвістика, копірайтинг. ПРО КНИЖКУ "НАУКА СТОРІТЕЛІНГУ" Такої книжки про сторітелінг ви ще не читали. Вона не про те, як написати вірусний текст. І не про те, як брати читача за живе. Вона
Марк Лівін
Рейтинг: 4.3 (29 відгуків)
Рік видання: 2020 Категорія: Маркетинг. Реклама та PR
Створюйте власні історії. Тематика видання Журналістика, креативне письмо, сторітелінг. Про що книга «Сторітелінг» Марка Лівіна Сторітелінг — це наука, без якої не обійтися: у професійному та повсякденному житті ми щодня розказуємо історії, чуємо їх та хочемо бути
Оксана Тодорова
Рейтинг: 5.0
Рік видання: 2022 Категорія: Підприємництво. Техніки продажу
Перлини сенсів та ідей: нова книга Оксани Тодорової про корпоративні комунікації від Асоціації корпоративних медіа України. Проєкт створений для вашого розвитку і гнучкої екологічної трансформації. У цій книжці ми зібрали для вас колекцію унікальних кейсів зі сфери корпоративних медіа мирного
595 грн
Вероніка Чекалюк
Рейтинг: 5.0
Рік видання: 2023 Категорія: Кулінарія. Напої
Кулінарна комунікація — це перевірена часом складова успіху або ж поразки. Аксіома: не варто мати справу із голодною людиною. Приготування їжі, частування – це нагода проявити себе, продемонструвати свої таланти господаря. Гостинність – це творчість. Їжа має вплив на лібідо, стосунки, безпеку,
372 грн
Вікторія Берещак
Рейтинг: 5.0
Рік видання: 2023 Категорія: Менеджмент. Лідерство. MBA
Будь-який бізнес матиме успіх лише тоді, коли завоює лояльність широкої аудиторії. Без грошей і хитрощів — за допомогою правди й ефективної системи комунікацій. Перед вами книжка, яка допоможе це зробити. Авторка докладно інформує, як самотужки розробити комунікаційну стратегію та втілити її в
320 грн
Катерина Зарембо
Рейтинг: 5.0
Рік видання: 2021 Категорія: Літературознавство
Існує думка, що нудний, сухий, перевантажений складнопідрядними реченнями текст — серйозний, а легкий і приємний для прочитання — ні. Однак це не так. Аналітичний текст може бути елегантним та захопливим, а головне — спричиняти зміни у діях чи свідомості. Вміти писати такий текст — корисна навичка
295 грн
Таіс Золотковська
Рейтинг: 5.0
Рік видання: 2021 Категорія: Популярна психологія
«Писати як дихати» — книжка для роботи, відпочинку і натхнення. Тут ви знайдете прості, мудрі, легковтілювані ідеї та поради, які стануть частиною вашого життя і повсякденної письменницької практики. «Писати як дихати» — це книжка-імпульс. Її інтерактивна частина спонукає до творчості і водночас
Майкл Меттс, Енді Велфл
Рейтинг: 5.0
Рік видання: 2021 Категорія: Філологія
«Письмо — це дизайн» — потужне твердження, яким Майкл Меттс і Енді Велфл визначають роль, що її мають посідати райтери, або (технічні) письменники, у своїх командах і в процесі створення продукту й досвіду користування. Слова не менш важливі, аніж візуальні образи, структура чи технічна
530 грн
Ніна Звєрева, Світлана Іконникова
Рейтинг: 5.0
Рік видання: 2021 Категорія: Дитячий non-fiction
Ця книжка про те, як завойовувати серця, розповідаючи історії, як легко спілкуватися з ким завгодно, і як стати душею компанії. У ній детально пояснені поширені помилки і ретельно проаналізовані найуспішніші лайфхаки, а ще покроково розписані ефективні технології і практичні поради, які допоможуть
480 грн

Сторітелінг

Сторітелінг — це техніка передачі інформації через захопливі історії. Вона базується на:

  • Структурі історії: Початок, конфлікт, вирішення.
  • Героях: Аудиторія ідентифікує себе з персонажами.
  • Емоційному залученні: Використання почуттів для формування лояльності та довіри.

Сторітелінг є ефективним у рекламі, брендингу, PR та внутрішніх комунікаціях.

Копірайтинг

Копірайтинг — це написання текстів із метою залучення аудиторії, створення попиту на продукт чи послугу, а також формування позитивного іміджу. Його ключові аспекти:

  • Адаптація до аудиторії: Розуміння потреб і інтересів цільової групи.
  • Заклик до дії (CTA): Чітке і переконливе спонукання до певної дії.
  • Креативність і лаконічність: Створення унікальних, але зрозумілих текстів.

Комунікації

Комунікації охоплюють процеси взаємодії, які забезпечують обмін інформацією між брендом і споживачем або між учасниками команди. Основні напрямки:

  • Маркетингові комунікації: Реклама, соціальні медіа, email-розсилки.
  • Внутрішні комунікації: Побудова ефективної взаємодії всередині компанії.
  • Кризові комунікації: Реакція на негативні ситуації для захисту репутації.

Тема "Сторітелінг, копірайтинг. Комунікації" підкреслює важливість поєднання емоцій, логіки та переконливості для досягнення ефективного впливу на аудиторію. Сторітелінг забезпечує зв’язок через історії, копірайтинг фокусує повідомлення, а комунікації об’єднують усе це у стратегії. Разом ці інструменти створюють основу для успішної взаємодії та побудови довгострокових відносин із клієнтами.

 
Вхід до особистого кабінету
Увійти за допомогою:

Підпишіться на розсилку
і отримайте знижку 10%

Вкажіть, будь ласка, Вашу стать

Або

Я погоджуюсь з умовами використання персональних даних