Зимова єПідтримка Гроші на 18-річчя
Книжковий інтернет-магазин Наш Формат
Кол-центр працює щодня з 08:00 до 20:00
Побажання

Маркетингова аналітика та аналіз

Тема "Маркетингова аналітика та аналіз" охоплює процеси збору, опрацювання та інтерпретації даних, які використовуються для прийняття рішень у сфері маркетингу. Це поєднання теоретичних концепцій, методологій і сучасних технологій, що допомагають бізнесу розуміти споживачів, оцінювати ефективність маркетингових стратегій та прогнозувати ринкові тенденції.

 

Фільтр

Товарів 4
Маркетингова аналітика. Як підкріпити інтуїцію даними - фото обкладинки книги
Адель Світвуд
Рейтинг: 5.0
Рік видання: 2019 Категорія: Маркетинг. Реклама та PR
Переосмислення маркетингу в еру аналітики даних Тематика Маркетинг, бізнес, фінанси, технології. Про що книга Великі дані кардинально змінили сферу маркетингу. Вони дали змогу аналізувати й точно прогнозувати поведінку клієнтів і завдяки цьому змінювати клієнтський досвід. Але й
Клієнтська аналітика. Як зрозуміти покупців, підвищити їхню лояльність і збільшити доходи компанії - фото обкладинки книги
Ірина Чубукова
Рейтинг: 5.0
Рік видання: 2024 Категорія: Підприємництво. Техніки продажу
Чому компанії втрачають мільйони доларів щороку? Одна з причин полягає в недостатньому розумінні своїх клієнтів. Незнання їхніх потреб, звичок та поведінки призводить до зменшення лояльності, відтоку покупців і втрати частини виручки. Сучасні дослідження показують, що лише 15 % компаній добре
450 грн
Писати аналітику може кожен - фото обкладинки книги
Катерина Зарембо
Рейтинг: 5.0
Рік видання: 2021 Категорія: Літературознавство
Існує думка, що нудний, сухий, перевантажений складнопідрядними реченнями текст — серйозний, а легкий і приємний для прочитання — ні. Однак це не так. Аналітичний текст може бути елегантним та захопливим, а головне — спричиняти зміни у діях чи свідомості. Вміти писати такий текст — корисна навичка
395 грн

Основні аспекти теми включають:

  • Аналіз ринку: Вивчення споживчої поведінки, конкурентів та зовнішнього середовища.
  • Маркетингові інструменти: Використання таких методів, як SWOT, PESTEL, кластерний аналіз, воронка продажів.
  • Сегментація аудиторії: Поділ ринку на групи для створення таргетованих пропозицій.
  • Оцінка ефективності кампаній: Метрики, що вимірюють досягнення поставлених цілей (ROI, LTV, CAC).
  • Прогнозування: Використання історичних даних для передбачення майбутніх трендів.

У фокусі маркетингової аналітики знаходиться пошук оптимальних рішень для залучення клієнтів, утримання лояльної аудиторії та підвищення конкурентоспроможності. Це важлива складова для компаній, які прагнуть адаптуватися до змін ринку, максимально ефективно використовувати ресурси та забезпечувати довгостроковий розвиток.

Таким чином, маркетингова аналітика та аналіз є незамінними інструментами для побудови успішної маркетингової стратегії в сучасному бізнес-середовищі.

Вхід до особистого кабінету
Увійти за допомогою:

Підпишіться на розсилку
і отримайте знижку 10%

Вкажіть, будь ласка, Вашу стать

Або

Я погоджуюсь з умовами використання персональних даних