Зимова єПідтримка Гроші на 18-річчя
Книжковий інтернет-магазин Наш Формат
Кол-центр працює щодня з 08:00 до 20:00
Побажання

Lovemark і розвиток бренду

У сучасному маркетинговому середовищі поняття Lovemark займає ключову роль у створенні емоційного зв’язку між брендом та споживачем. Концепція, запропонована Кевіном Робертсом, базується на ідеї, що успішний бренд не лише забезпечує якість і функціональність, але й викликає глибокі почуття довіри, захоплення та лояльності.

Ця робота досліджує механізми формування Lovemark через три основні елементи:

  1. Містика — історії, які стоять за брендом та надихають споживачів.
  2. Сенсорність — активація почуттів через візуальні, аудіальні та тактильні стимули.
  3. Інтимність — створення відчуття близькості та турботи.

Також розглядається роль Lovemark у побудові довгострокових відносин із клієнтами, збільшенні впізнаваності бренду та його конкурентоспроможності.

Особливу увагу приділено практичним аспектам розвитку бренду в рамках цієї концепції, зокрема використанню соціальних мереж, креативного контенту та клієнтоорієнтованих стратегій.

Дослідження демонструє, що Lovemark є потужним інструментом для формування емоційного капіталу бренду, що стимулює зростання його вартості та лояльність споживачів в умовах жорсткої конкуренції.

Фільтр

Товарів 13
Як створити емоцію. Уроки творчого лідерства Найк - фото обкладинки книги
Ґреґ Гоффман
Рейтинг: 5.0
Уроки емоційного брендингу від Ґреґа Гоффмана — колишнього маркетингового директора Nike Під його керівництвом втілені найгучніші рекламні кампанії Nike із Кріштіану Роналду, Сереною Вільямс чи Леброном Джеймсом. Протягом двадцятисемирічної кар’єри Ґреґ Гоффман пройшов шлях від
499 грн
Інсайдерська історія Facebook (МІМ) - фото обкладинки книги
Стівен Леві
Рейтинг: 5.0
Facebook — найбільша соціальна мережа у світі, яка є невід’ємною частиною повсякденного життя кількох мільярдів людей. Нині компанія постійно перебуває у фокусі уваги міжнародної спільноти, особливо зважаючи на нещодавні скандали щодо акаунтів «фейкових новин», що впливають на результати виборів,
360 грн
Без ярликів. Історія успіху екс-глави модного дому Chanel - фото обкладинки книги
Морін Шике
Рейтинг: 5.0
Цілеспрямована. Сором'язлива. Лідер. Дружина. Мати. На думку Морін, ми всі живемо у рамках категорій — ярликів, які розповідають світу і нам, хто ми і якими повинні бути. Про одні ярлики ми мріємо, інших боїмося або вважаємо їх негідними себе. Але щоб наше життя було по-справжньому нашим, маємо
290 грн
Квантовий маркетинг. Новий спосіб мислення - фото обкладинки книги
Раджа Раджаманнар
Рейтинг: 4.3 (3 відгуки)
Рік видання: 2023 Категорія: Маркетинг. Реклама та PR
ПРО КНИЖКУ Стрімкий сучасний світ кладе традиційний маркетинг на лопатки. Класичні теорії, стратегії і практики перестають працювати. Що робити маркетологам, керівникам, власникам компаній? Іти за змінами, на п’яту стадію маркетингу — квантову. У цій книжці ви дізнаєтесь:
ТОП продажу ТОП продажу Більше ніж бізнес 2.0. Від маленької компанії до лідера ринку - фото обкладинки книги
Джим Коллінз, Білл Лазьє
Рейтинг: 5.0
Рік видання: 2023 Категорія: Менеджмент. Лідерство. MBA
  ПРО КНИЖКУ  Ще 1992 року Джим Коллінз у співавторстві з Біллом Лазьє написав бестселер Beyond Entrepreneurship, на якому зросло ціле покоління управлінців. А 2020 року Коллінз майже подвоїв текст видання численними есе. Чому важливо формувати корпоративне бачення? Чим
Взуття-буття.  Історія Nike від засновника компанії (оновл. вид.) - фото обкладинки книги
Філ Найт
Рейтинг: 5.0 (1 відгук)
Рік видання: 2022 Категорія: Підприємництво. Техніки продажу
ПРО КНИЖКУ  Мало хто знає, що Філ Найт у підлітковому віці не мав змоги купити собі якісні кросівки. Ця історія — про величну взуттєву компанію, що почалася з півсотні позичених доларів. «Взуття-буття» — про те, як із пустими кишенями укладати багатомільйонні угоди
Шлях майстра.  Історія сімейної британської фірми, що стала світовим брендом - фото обкладинки книги
Джо Фостер
Рейтинг: 5.0
ТЕМАТИКА Бізнес, підприємництво, історії успіху, заснування компанії, спорт. ПРО КНИЖКУ "ШЛЯХ МАЙСТРА" Засновник Reebok не любив ні бігати, ні шити взуття. Як же йому вдалося створити успішний бізнес? Бізнес-тренери ж кажуть, що треба любити те, що робиш! Усе просто: він народився в родині
ТОП продажу ТОП продажу Моє життя та робота - фото обкладинки книги
Генрі Форд
Рейтинг: 4.7 (47 відгуків)
Рік видання: 2015 Категорія: Біографії
Про книгу Про Генрі Форда ще за його життя складали легенди, та й досі певні факти його біографії не є остаточно підтвердженими чи спростованими. Проте, незаперечним залишається те, що сенсом його життя була робота. Понад усе Форд прагнув створити машину,яка працюватиме вічно. На шляху до
Девайс №1: Таємна історія iPhone - фото обкладинки книги
Браєн Меркант
Рейтинг: 4.8
Рік видання: 2017 Категорія: Маркетинг. Реклама та PR
Ми знаємо iPhone як пристрій, який змінив світ і все довкола від нашого спілкування один з одним до мандрівок, управління бізнесом, здійснення закупів і перегляду телепередач. Здавалося б. що цей упакований у тонкому профілі гаджет - ніщо інше, як захоплююча, неймовірна історія наукових,
195 грн
Мандрівка тривалістю в життя. Чого мене навчили 15 років на чолі «Walt Disney» - фото обкладинки книги
Роберт Айґер
Рейтинг: 5.0
Рік видання: 2020 Категорія: Мемуари
Роберта Айґера вважають одним із найуспішніших та інноваційних СЕО світу. Він розширив присутність Disney за межами Сполучених Штатів, створивши план розвитку на міжнародній арені. У книзі він розповідає, як йому вдалося реалізувати подібні масштабні проекти, підвищити ефективність команди і
260 грн
Вхід до особистого кабінету
Увійти за допомогою:

Підпишіться на розсилку
і отримайте знижку 10%

Вкажіть, будь ласка, Вашу стать

Або

Я погоджуюсь з умовами використання персональних даних