Про що книга «Піаритись не можна зупинитись» автора Олександри Стельмахової
Книга "Піаритись не можна зупинитись" для сучасного маркетолога, піарника, власника бізнесу або держслужбовця. Розповідає як через публікацій у ЗМІ вирішувати бізнес-завдання. У книзі пояснюються техніки лідогенераціі,
Про що книга
Маркетологи звикли діяти інтуїтивно та часто не можуть пояснити, чому одні рекламні кампанії — успішні, а інші — провальні. Однак багато шаблонів споживацької поведінки можна передбачити, стверджує експерт із маркетингу Байрон Шарп. Саме ці прогнози допоможуть
Про що книга
Серед споживачів кожного товару й користувачів кожної послуги є особлива категорія. Це ті любителі кросівок, у яких їх — десятки пар. Фанати спорту, що носять футболки з логотипом улюбленої команди. Ті, на кого не впливає ціна і хто купує товар заради емоцій та смислів, які
Техніка створення брендів на прикладах великих компаній України.
Тематика книги
Брендинг та маркетинг, бізнес та підприємництво.
Як збільшити шанси вашого бізнесу на успіх
Перш за все, створення величного бренду — це мистецтво , але з іншого боку — системні