Книжковий інтернет-магазин Наш Формат
Кол-центр працює щодня з 08:00 до 24:00
Побажання

Бренд. Реклама. Маркетинг

Бренд. Реклама. Маркетинг
Товарів 18
Фільтр
Сортувати:

Олександра Стельмахова

Рейтинг: 5.0 (3 відгуки)
Рік видання: 2019 Категорія: Маркетинг. Реклама та PR
Про що книга «Піаритись не можна зупинитись» автора Олександри Стельмахової Книга "Піаритись не можна зупинитись" для сучасного маркетолога, піарника, власника бізнесу або держслужбовця. Розповідає як через публікацій у ЗМІ вирішувати бізнес-завдання. У книзі пояснюються техніки лідогенераціі,
450 грн

Майкл Портер

Рейтинг: 5.0
Рік видання: 2020 Категорія: Бізнес-психологія
Як зробити вашу бізнес-стратегію успішною. Тематика Бізнес, підприємництво, бізнес-стратегія, менеджмент, маркетинг. Про що книжка У сучасному бізнесі конкуренції стає дедалі інтенсивнішою та охоплює щораз більше країн. Майкл Портер, гуру бізнес-стратегії, запевняє, що успішні компанії

Майкл Портер

Рейтинг: 5.0 (1 відгук)
Рік видання: 2019 Категорія: Менеджмент. MBA. Книги відомих бізнесменів
Книжка входить до лімітованої серії OPEN MIND LIBRARY, які підготували Lexus спільно з видавництвом «Наш формат» Як компанія може створити і підтримувати свої конкурентні переваги. Тематика Бізнес, підприємництво, бізнес-стратегія, менеджмент. Про що книга На сучасному ринку

Байрон Шарп

Рейтинг: 4.5 (8 відгуків)
Рік видання: 2019 Категорія: Маркетинг. Реклама та PR
Автор, що примушує переглянути сучасні маркетингові підходи. Тематика Маркетинг, бренд-менеджмент, PR. Про що книга Маркетологи звикли діяти інтуїтивно та часто не можуть пояснити, чому одні рекламні кампанії — успішні, а інші — провальні. Однак багато шаблонів споживацької поведінки
250 грн

Адель Світвуд

Рейтинг: 5.0
Рік видання: 2019 Категорія: Маркетинг. Реклама та PR
Переосмислення маркетингу в еру аналітики даних Тематика Маркетинг, бізнес, фінанси, технології. Про що книга Великі дані кардинально змінили сферу маркетингу. Вони дали змогу аналізувати й точно прогнозувати поведінку клієнтів і завдяки цьому змінювати клієнтський досвід. Але й

Едді Юн

Рейтинг: 5.0
Рік видання: 2019 Категорія: Бізнес-психологія
Як перетворити споживачів на суперлояльну аудиторію вашого бренду. Тематика Бізнес, маркетинг, продажі. Про що книга Серед споживачів кожного товару й користувачів кожної послуги є особлива категорія. Це ті любителі кросівок, у яких їх — десятки пар. Фанати спорту, що носять футболки

Олексій Філановський

Рейтинг: 4.9 (4 відгуки)
Рік видання: 2019 Категорія: Маркетинг. Реклама та PR
Техніка створення брендів на прикладах великих компаній України. Тематика книги Брендінг та маркетинг, бізнес та підприємництво. Як збільшити шанси вашого бізнесу на успіх Перш за все, створення величного бренду — це мистецтво , але з іншого боку — системні чітко-визначені

Денні Меєр

Рейтинг: 4.8 (3 відгуки)
Рік видання: 2019 Категорія: Підприємництво
Що необхідно, щоб відкрити власний ресторан? Тематика книги Бізнес, ресторанна справа, гастрокультура. Про що книга Ресторатор Денні Меєр заснував свій перший заклад у 27 років. Відтоді він став власником мережі висококласних ресторанів у Нью-Йорку, стрит-фудів, барів, кафе та

Вільям Паундстон

Рейтинг: 4.8 (1 відгук)
Рік видання: 2018 Категорія: Бізнес-психологія
Ґрунтовний аналіз того, як ми сприймаємо ціну та чому ці цифри часто оманливі. ТЕМАТИКА Маркетинг, психологія, поведінкова економіка.. ПРО КНИЖКУ «Вигідна пропозиція!», «Дешевше не буде!» — слогани, які ми бачимо чи не на кожному кроці. Та як люди раціональні й звиклі до реклами, ми

Верн Гарніш

Рейтинг: 4.8 (2 відгуки)
Рік видання: 2018 Категорія: Бізнес-психологія
Дієва стратегія масштабування бізнесу та збільшення прибутків. ТЕМАТИКА Бізнес. ПРО КНИЖКУ Розвиток компанії схожий до сходження на Еверест. Найперше, що вам знадобиться - це план. До того ж, шлях до омріяної вершини буде простішим, якщо ви матимете достатню підготовку. Якщо ви хочете, щоб

Джон Ворілоу

Рейтинг: 4.7 (4 відгуки)
Рік видання: 2018 Категорія: Бізнес-психологія
Тематика Бізнес Про книжку Амбітному підприємцю складно уявити, що колись у нього виникне бажання залишити компанію, яку він створював, докладаючи титанічних зусиль. Він готовий приділяти сто відсотків свого часу та сил, і йому чи їй здається, що так буде завжди. Однак, як стверджує автор

Метью Діксон, Брент Адамсон

Рейтинг: 4.8
Рік видання: 2018 Категорія: Підприємництво
ТЕМАТИКА Бізнес, продажі ПРО КНИЖКУ Успіх вашого бізнесу залежить від низки чинників, але один із перших — це ефективність відділу продажів. Саме команда продуктивних продавців може стати вашою суперсилою, яка допоможе випереджати конкурентів навіть у складні економічні часи. Як зробити

Йона Берґер

Рейтинг: 4.8 (5 відгуків)
Рік видання: 2018 Категорія: Бізнес-психологія
ТЕМАТИКА Бізнес - література. Психологія. ПРО КНИЖКУ Більшість людей вважають, що їхні вчинки та поведінка зумовлені особистими уподобаннями і смаками. Однак будь-які дії інших осіб, навіть незнайомців, впливають на нас у найнепередбачуваніший спосіб. Автор намагається пояснити, як

Раян Голідей

Рейтинг: 4.6 (3 відгуки)
Рік видання: 2018 Категорія: Маркетинг. Реклама та PR
Книжка медіастратега Раяна Голідея декларує нові принципи ефективного маркетингу в цифрову еру. До того ж із мінімальними бюджетами. ТЕМАТИКА Маркетинг, продажі, психологія, новітні технології. ПРО КНИЖКУ Забудьте про дорогі рекламні кампанії та інші традиційні маркетингові інструменти.

Роберт Шиллер, Джордж Акерлоф

Рейтинг: 4.4 (1 відгук)
Рік видання: 2017 Категорія: Маркетинг. Реклама та PR
Книжка «Фішинг. Хто і як маніпулює вашим вибором» написана лауреатами Нобелівської премії з економіки, входить до кількох списків найкращих книжок року за версією LinkedIn і Business Insider, The Independent та Foreign Affair. ТЕМАТИКА Економіка, вільні ринки, поведінкова економіка, маркетинг.
Вхід до особистого кабінету
Увійти за допомогою:

Підпишіться на розсилку
і отримайте знижку 10%

Вкажіть, будь ласка, Вашу стать

Або

Я погоджуюсь з умовами використання персональних даних