Січень видався насиченим місяцем… Сьогодні ми познайомимо вас з нашими січневими новинками, серед яких кожен знайде собі щось до смаку — від перекладів класики бізнес-літератури до масштабних досліджень цін, системи охорони здоров’я та сфери технологій.

9.99_1000

«9,99. Міф про чесну ціну» Вільяма Паундстоуна

«Споживачі нагадують людей із вадами зору,

які здатні орієнтуватися у знайомому середовищі,

бо запам’ятали, де розташовані меблі.

Та це не означає, що вони добре бачать»

Ґрунтовний аналіз того, як ми сприймаємо ціну та чому ці цифри часто оманливі.

Залежно від обставин, одну й ту саму ціну ми можемо сприймати по-різному.  Паундстоун аналізує, як продавці «граються» зі споживачами, змінюючи розмір упаковки, як дизайн товару впливає на нашу оцінку, та що, а головне чому, відбувається, коли ціна закінчується на магічні 9,99.

Книжку, до речі, рекомендують відразу два лауреати Нобелівської премії з економіки — Деніел Канеман, автор книжки «Мислення швидке й повільне», та Річард Талер, автор «Поштовху» і «Поведінкової економіки».

Перші сторінки: Магія меню: як ресторатори продають нам дорогі (і не дуже) страви

ne-turbuvaty.-yak-sfokusuvatysya-v-informatsijnomu-shumi-709166.800x800w

«Не має значення, хто ви за професією —

програміст, письменник, маркетолог, консультант чи підприємець.

Щоб досягти успіху, ви маєте створювати найкращий продукт, на який тільки здатні,

а це завдання вимагає зосередженої інтелектуальної праці»

Дослідження 2012 р. показало, що працівник, зайнятий розумовою працею, у середньому витрачає протягом тижня більше ніж 60% робочого часу на спілкування через електронні засоби й пошук інформації в інтернеті. З них до 30% робочого часу йде тільки на перегляд пошти й написання відповідей.

Коли увага розпорошується в такий спосіб, зосереджена творча праця стає неможливою. А саме ця навичка має визначальне значення у сучасному світі.

Ньюпорт не пропонує викинути ваш телефон, видалити акаунти в усіх соцмережах та піти працювати кудись до лісу (хоча й такий варіант також можливий). Натомість він вчить, як занурюватися у завдання та фокусуватися, як працювати в умовах, коли вільного часу майже немає. 

Також радимо прочитати:

startup_1000

«Священна книга стартапера» Стіва Бланка та Боба Дорфа

«Жоден бізнес-план не витримує першого контакту з клієнтами»

Стартап — це не зменшена версія великих компаній. Це унікальна форма бізнесу, яка потребує власних підходів до планування й запуску продуктів.

Бізнес-експерт Стів Бланк та підприємець Боб Дорф пропонують детальну покрокову інструкцію, як перетворити ідею стартапу на прибутковий бізнес. Це книга, де стартапер знайде відповідь на всі питання. У ній є практичні поради, детальні схеми, чеклісти, щоб перевірити, чи запрацює ваша ідея, знайти потенційних клієнтів для стартапу та навчитися просувати свій продукт як офлайн, так і онлайн.

Перші сторінки: Самовпевненість, плани і поспіх, або 7 гріхів стартапера

goal_1000

«Мета. Процес безперервного вдосконалення» Еліягу Ґолдратта та Джеффа Кокса

«— Кожна організація створена з певною метою. Жодна організація не створюється просто задля самого існування.

— Правильно. Але я знаю багатьох людей у деяких організаціях, які про це забули»

Бізнес-роман Ґолдратта і Кокса став класикою та допоміг трансформуватися сотням компаній по всьому світу. Книжка допоможе зрозуміти глобальні принципи, що застосовуються у виробництві, визначити «пляшкові горлечка» потоку та позбутися їх і навіть перенести нові підходи в особисте життя.

Автори не пропонують готових бізнес-порад, а розповідають захопливу історію про людей, які намагаються зрозуміти, що рухає їхнім світом і як покращити цей процес.

Вперше роман було опубліковано у 1984 році. Попри це книжка не втрачає актуальності й досі. Вона витримала кілька перевидань, її перекладено 32 мовами, а кількість проданих примірників перевищила 7 млн.

Також радимо прочитати: Що таке мета компанії? — перші сторінки бізнес-роману Ґолдратта

mosaic_1000

«Той, хто цілить у ніщо, безсумнівно, у нього попаде»

Кожен із нас мріє про різнобарвне і повноцінне життя та яскраву кар’єру. Щоб реалізувати ці плани, ми часто фокусуємося на одному-єдиному напрямку, одній професійній навичці чи єдиній меті. І… дарма ми це робимо.

Автор книжки — Нік Лавґров — переконаний: нам варто перестати так сильно зосереджуватися на чомусь одному і поглянути на своє життя і кар’єру трохи ширше. Реалізувати ці поради допоможе принцип мозаїки — шість корисних навичок, які опанувати може кожен.

«Принцип мозаїки пропонує нам більше можливостей у кар’єрі та житті. Ми бачимо речі через ширший об’єктив і можемо краще зрозуміти загальну картину — побачити і ліс, і кожне дерево зокрема» — стверджує Лавґров.

Перші сторінки: 6 навичок для різнобарвного життя

masshtabuvannya-biznesu.-pokrokova-strategiya-zbilshennya-prybutkiv.-709169.800x800w

«Від розладу травлення гине більше компаній, ніж від голоду»

Розвиток компанії нагадує сходження на Еверест. І найперше, що вам знадобиться, — це план. У момент сходження ви не матимете часу думати, куди йти, а лише зможете зосередитися на наступних кроках та коригуванні курсу.

Щоб компанія успішно зростала, вам так само знадобляться підготовка, планування, дисципліна, та інструменти, що допомагають йти до мети. І тут вам стане у пригоді книжка Верна Гарніша. За допомогою інструментів, описаних у цій книжці, ваша компанія може зрости в 10 разів.

Книжку структуровано за чотирма аспектами рішень, які має ухвалювати лідер: люди, стратегія, реалізація, гроші. Така структура дозволяє викласти питання, з якими стикається бізнес, що швидко зростає.

Також радимо прочитати: 6 порад для тих, хто хоче розвивати свій бізнес

leading_the_leaders_1000

«Командне лідерство» Іцхака Адізеса

«…хорошого управлінця можна розпізнати за глибиною шрамів на язиці»

Ідеального лідера, менеджера чи керівника не існує та не може бути. Ніхто не спроможний бездоганно виконувати всі ті ролі, які покладаються на лідерів чи менеджерів, впевнений Іцхак Адізес. Але це аж ніяк не катастрофа, якщо ви можете зібрати довкола себе колег з різними типами управління та порозумітися.

У цій книжці Адізес пропонує низку рекомендацій, як оцінити власний стиль управління, а також як зробити його гнучкішим та навчитися співпрацювати з іншими.

«Люди не змінюються. Однак якщо вже вони можуть ставати гіршими, чом би їм не стати кращими? І цього може бути цілком достатньо, щоб нам було комфортніше працювати з ними» — говорить Іцхак Адізес.

Також радимо прочитати«Як не треба робити», або 4 типи неефективних керівників

kings_cage_1000-1

«Клітка короля» Вікторії Авеярд

«Він хоче, щоб тут я зогнила. Зів’яла, усіма забута»

«Клітка короля» Вікторії Авеярд — третя частина циклу «Багряна королева», фентезійної саги про світ, де живуть люди зі срібною та багряною кров’ю. Перші — народжені для того, панувати. Люди з багряною кров’ю приречені бути рабами. От тільки Мара, головна героїня цієї оповіді, не вписується в жодну зі схем — багряна дівчина з силами срібних.

Опинившись у клітці королівського палацу й віддавшись на ласку короля, Мара потряпляє у вир придворних інтриг, маніпуляцій і несподіваних політичних союзів. Тим часом її друзі на волі розгортають масштабну боротьбу.

«Вона стала на коліна перед срібним королем і завмерла, й він застібнув на ній нашийник. Нічого більше не сказала, не зробила. Дозволила назвати себе терористкою й убивцею на очах у цілої країни. Мені трохи шкода, що вона не дала відсіч, хоча я й розумію, що її загнали у глухий кут»

Перші сторінки: «Клітка короля»: дівчина-блискавка у пастці

MythsofHealthCare_1000

«…корова працює як система, і всі її частини гармонійно взаємодіють. 

То чому система охорони здоров’я так не може?»

 

Нарікання на систему охорони здоров’я виникають у всіх країнах світу. Та навіть проблеми доволі часто схожі: керівництво відокремлене від реальної роботи, шаблонне лікування переважає над піклуванням, а фахівці бачать «пацієнта», а не людину…

Як налагодити грамотний менеджмент у цій сфері? Чи можна керувати охороною здоров’я як бізнесом? Чи корисна в цій сфері конкуренція?

Гуру менеджменту Генрі Мінцберґ намагається дати відповіді на ці запитання у книжці.

До того ж, це книжка про управління охороною здоров’я в широкому сенсі. «Вона [книжка] не про охорону здоров’я в США, чи Канаді (звідки я родом), чи, наприклад, на Мальті, хоча про них ідеться» — заспокоює відразу автор.

Поки хворі об’єднаним фронтом вимагають більше видатків, здорові діють як загальне лобі національного рівня і прагнуть менших витрат.

Це погана комбінація: через неї система охорони здоров’я нездужає.

hz_1000

«Якщо машини справді вкрадуть у нас робóту,

це станеться через брак уяви й готовності будувати краще майбутнє»

 

Автор книжки американський експерт з технологій Тім О’Райлі, засновник освітнього проекту та однойменної компанії O’Reilly Media, що спеціалізується на поширенні знань про технології, зокрема організації бізнес-тренінгів, які допомагають компаніям адаптуватися до технологічних змін.

Нині технології змінюють кожну галузь, кожну професію і кожну сферу життя суспільства. Невдовзі комп’ютери розпоряджатимуться нашими грошима, наглядатимуть за нашими дітьми й пануватимуть над нашим життям.

І попереду ще більш революційні зміни. І лише нам вирішувати, що буде далі.

Тім О’Райлі пропонує поглянути на світ іноваторів та технологічних ідей, а також зрозуміти, куди сучасні технології приведуть нас, та яка наша роль у цьому новому світі.

Ми повинні запитувати себе: що з неможливого можна зробити з новими технологіями? Чи створять вони суспільство, в якому хочеться жити?

Це ключ до трансформації економіки.

11 переглядів

Поділіться своїми враженнями
в соцмережах

Що ви думаєте з цього приводу?

  Подписаться  
Уведомление о
Відгуки (0)
Книжка «Усе замахало. Але надія є»

Хочу отримувати
нові статті

Схожі публікації