Наприкінці року став відомим короткий список книжкового рейтингу «ЛітАкцент року — 2018». Так, до короткого списку в номінації «Поезія» потрапили Остап Сливинський та його «Зимовий король», Катерина Калитко та «Бунар», Катріна Хаддад та «Ніч чужинців», Сергій Жадан і «Антена», Світлана Поваляєва і «Після Криму».

В номінації «Проза» у короткому списку опинилися Юрій Андрухович і його «Коханці Юстиції», Олег Коцарев та «Люди в гніздах», Мирослав Лаюк і «Світ не створений», Світлана Тараторіна і «Лазарус», Лесь Белей та «План порятунку України».

Короткі списки  у інших номінаціях можна переглянути за цим посиланням.

 


Нагадуємо, 7 січня — вихідний і в книгарні, і в інтернет-магазині. Зроблені  замовлення будуть підтверджені наступного робочого дня.


 

Коротко про все:

  • Інститут книги завершив закупівлю книжок для українських бібліотек
  • Publishers Weekly придбало один з найстаріших сайтів про книжки The Millions
  • Microsoft запустила сервіс, який дозволяє створювати шрифти з різних почерків
  • у Вінниці студенти створюють аудіотеку для людей із вадами зору
  • майже 130 бібліотек закрилися у Великій Британії в 2018-му році
  • в Києві відкрилася оновлена Дитяча бібліотека на Подолі

Читати:

Дивитися:

Куди піти:

 

Пропозиція (майже) на мільйон:

КНИЖКИ ТИЖНЯ

«Священна книга стартапера» Стіва Бланка і Боба Дорфа

Стартап — це не зменшена версія великих компаній. Це унікальна форма бізнесу, яка потребує власних підходів до планування й запуску продуктів.

Бізнес-експерт Стів Бланк та підприємець Боб Дорф пропонують детальну покрокову інструкцію, як перетворити ідею стартапу на прибутковий бізнес.

Це книга, де стартапер знайде відповідь на всі питання. У ній є практичні поради, детальні схеми, чеклісти, щоб перевірити, чи запрацює ваша ідея, знайти потенційних клієнтів для стартапу та навчитися просувати свій продукт як офлайн, так і онлайн.

Підприємництво — це не книжка рецептів і не перелік запитань для перевірки. У певному сенсі засновники — це митці. Не чекайте, що все відбуватиметься саме так, як указано в книжці. Нереально описати тут кожне підприємницьке рішення та всі типи стартапів. За межами офісу ви шукаєте не тільки факти, а й інсайти та натхнення. Не всі поради підійдуть для ситуацій, із якими ви стикнетеся. І не всі поради спрацюють. Саме тому те, чим ви займаєтеся, називається підприємництвом.

«Техніка продажу SPIN» Ніла Рекгема

 

Ця книжка — результат найбільшого дослідження у сфері продажів. Протягом 12 років досліджень автор книжки та його команда проаналізували роботу 10 тисяч продавців по всьому світу та 35 тисяч контактів із клієнтами.

Рекгем та його команда почали дослідження, щоб довести, що традиційні методи продажів працюють… А натомість довели, що для великих угод класичні схеми не працюють. І не лише довели, а й сформулювали власну формулу натомість  — модель-SPIN, яка передбачає серію запитань, які допомагають зрозуміти клієнта і краще задовольнити його потребу.

Продавець, плануючи візит, розмірковує про те, що він скаже клієнтові, а не що запитає в нього. Це — помилка.

Бо хоч би як добре ви демонстрували можливості пропонованого, це не матиме впливу, якщо не увиразните проблему так, аби клієнт відчув потребу в тому, що ви пропонуєте.

6 переглядів

Поділіться своїми враженнями
в соцмережах

Що ви думаєте з цього приводу?

  Подписаться  
Уведомление о
Відгуки (0)
Книжка «Усе замахало. Але надія є»

Хочу отримувати
нові статті

Схожі публікації