Усі чудово знають, наскільки важлива самоосвіта. Досягнувши кар’єрних висот, важливо аж ніяк не зупинятися. Саморозвиток керівника обов’язково знаходить своє відображення як і на підлеглих, так і на компанії. Ми підготували для вас добірку книжок про самоосвіту керівника. Нотуйте, запам’ятовуйте, втілюйте!

«Кар’єрні ігри. Як узяти владу у свої руки»

Джефрі Пфефера

 

Багато людей вірить, що світ — справедливе місце, де кожен отримує те, на що заслуговує. Не обманюйте себе, — закликає автор цієї книжки, — реальність не така, як нам хочеться. Гірка правда в тому, що за кожну сходинку кар’єрної драбини точиться боротьба, і що менше керівних посад, то запекліша конкуренція.

Автор цієї книжки переконує, що кожен може й мусить навчитися конкурувати, застосовуючи принципи влади, щоб досягнути успіхів та навчитися перемагати у професійних баталіях. Ви можете не погодитися з ними, але маєте це прочитати.

Людям важливо, щоб до них говорили доброзичливо — це підвищує самооцінку. Якщо дати суперникові щось, від чого він краще почуватиметься, це принесе користь насамперед вам, особливо коли такий крок не вимагає великих зусиль. Саме тому члени рад директорів і боси часто кажуть підлеглим щось приємне, перш ніж виставити за двері

 

«MBA в домашніх умовах. Шпаргалки бізнес-практика»

Джош Кауфман

 

У цій книжці автор систематизував набір основних інструментів і концепцій для ведення бізнесу: від створення ціннісних пропозицій, маркетингу й менеджменту до фінансових питань та особистої ефективності. Книжка допоможе отримати базові знання про функціонування бізнесу, подолати страхи, покращити власну ефективність, навчитися приймати правильні рішення та втілювати в життя власні бізнес-ідеї.

Якщо ви хочете бути продуктивним, то маєте встановити межі. Неефективно жонглювати сотнями завдань у різних проектах: ви ризикуєте зазнати поразки, зробити роботу неякісно та виснажитися. Пам’ятайте закон Паркінсона: якщо ви не поставите межу — скільки маєте часу, робота забере увесь ваш час

«Переможець» Джек Велч, Сьюзі Велч

 

«Усе, що ви хотіли знати про роботу керівника, але боялися запитати» — бестселер Wall Street Journal та The New York Times, який радить співзасновник компанії Microsoft Білл Ґейтс.

Книжка Джека та Сьюзі Велчів вже набула статусу класики жанру. «Переможець» уже навчив ефективному менеджменту та виходу в лідери на ринку покоління успішних підприємців у різних країнах світу.

Використовуйте кожну можливість, щоб додати впевненості тим, хто на це заслуговує. Хваліть ваших працівників. І що конкретнішою буде ця похвала, то краще.

Звісна річ, люди хочуть отримувати визнання за ефективну роботу. Фотографії у холі та фанфари мають бути. Але без грошей вони втрачають свій вплив. Навіть Нобелівську та Пулітцерівську премії видають разом із грошовою винагородою. Якщо ви хочете, щоб працівники жили і дихали концепцією, «покажіть їм гроші», не важливо, буде це заробітна платня, премії або визнання

«Сам собі MBA. Про бізнес без цензури» Джек Велч, Сьюзі Велч

 

Книжка для менеджерів усіх рівнів, людей, які цікавляться бізнесом чи планують розпочати власну справу.

Поради авторів допоможуть упоратися з різноманітними викликами та проблемами менеджерів будь-яких ланок та переосмислити себе. Книжка сповнена свіжими ідеями, порадами та життєвими уроками, які навчать упевнено рухатися кар’єрними сходами, будувати успішні компанії й переосмислювати себе, коли є загроза опинитися за бортом.

Ви коли-небудь бачили змагання з олімпійського виду спорту, що називається «керлінг»? При всій повазі до спортсменів, які присвятили своє життя цьому заняттю, погодьтеся, що воно трохи дивне. Один гравець штовхає гранітну шайбу («камінь») по льоду до цілі, а троє інших випереджають його, відчайдушно натираючи поверхню спеціальними щітками. Ті гравці, які натирають поверхню, щоб швидше котилася шайба, і допомагають спрямувати її в потрібну точку, — роблять те, що й хороші лідери. Вони агресивно змітають усе, що стоїть на шляху «каменя», який має влучити в ціль. Що саме? Бюрократичне безглуздя, властиве більшості організацій

«Скарга — це подарунок. Як зберегти лояльність клієнтів»

Клаус Мьоллер, Джанель Барлоу

 

Автори переконають вас, що зворотний зв’язок може бути ефективним елементом маркетингової стратегії, а нехтування скаргами — небезпекою для бізнесу. Ця книжка вчить, як завдяки правильній роботі з негативними відгуками збільшити кількість лояльних клієнтів, поліпшити якість товарів та обслуговування і зрештою зміцнити бізнес.

Коли ви сприйматимете скарги як подарунок, ви сміливіше читатимете, що про вас пишуть. На нашу скромну думку, інтернет надто великий, щоб його ігнорувати. Ми пропонуємо три поняття, які буде легко запам’ятати, якщо ви користуватиметеся поширеним скороченням мос: М — це моніторинг, О — обман, а С — спрямування. Скажіть «так» моніторингу й спрямуванню та «ні» обману

 

«Бути босом — легко. Бувай, неефективний менеджменте!»

Брюс Тулґен

 

Ця книжка — справжній майстер-клас для керівника. З нею ви забудете про неефективний менеджмент. Читайте її з олівцем, робіть вправи, порадьте її колегам-менеджерам. Почніть бути босом тут і тепер — це легко.

Брюс Тулґен порушує ключову проблему сучасних управлінців — епідемію неефективного менеджменту: керівник лишає підлеглих сам на сам із роботою, втручаючись тільки коли виникають проблеми. Натомість автор пропонує підходи, як стати сильним менеджером. Тим, який чітко озвучує свої очікування підлеглим, регулярно отримує і аналізує зворотний зв’язок, вчасно виправляє помилки підлеглих і оперативно винагороджує їх за успіхи.

 

Добре керувати підлеглими — це навичка, а не мистецтво. Брюс Тулґен зрозуміло пояснює всі важливі техніки, які допоможуть стати ефективним менеджером.

Пітер Каппеллі, професор Вортонської бізнес-школи, письменник

«Від нуля до одиниці! Нотатки про стартапи, або як створити майбутнє» Пітер Тіль

 

Книжка являє собою передусім курс лекцій Пітера Тіля Computer Science 183: Startup, який він прочитав у 2012 році студентам Стенфордського університету. Обговорення ідей і досвіду викладача як успішного підприємця та інвестора вийшло за межі університетського кампусу на сторінки видання The New York Times. Блейк Мастерс, один із найнаполегливіших слухачів курсу, упорядкував нотатки з лекцій та розмістив їх онлайн, текст став сенсацією в Інтернеті. Зовсім згодом Пітер Тіль вирішив видати напрацювання окремою книжкою, і Блейк Мастерс став її упорядником. У 2014 році видання очолило рейтинги The New York Times, здобувши визнання ділових кіл і масової аудиторії.

Коли ви починаєте нову справу, насамперед ухваліть головне рішення — кого взяти в партнери? Вибір співзасновника майже так само важливий, як вибір чоловіка, а конфлікт колишніх партнерів виглядає так само огидно, як розлучення

«Робота рулить! Уроки Google: правила гри у команді мрії»

Ласло Бок

 

Чому так багато людей хоче працювати в Google? Навряд чи їх спокушають тільки безкоштовні обіди. Google став роботодавцем мрії тому, що цінує своїх працівників, вдосконалює умови праці і створює плідне середовище для розквіту ідей. Для ґуґлерів робота не існує окремо від життя. Великі й малі компанії, високотехнологічні і цілком традиційні, можуть з користю для себе переймати цей приклад. Ласло Бок, директор Google по роботі з персоналом, на своєму досвіді показує, як набрати команду найкращих гравців, як зробити роботу ефективнішою, а людей щасливішими.

 

У Google немає великої кількості кодексів поведінки та обов’язкових інструкцій, тож це не є офіційною корпоративною позицією. Натомість це моя інтерпретація, чому і як працює Google, розглянута крізь призму того, у що я вірю — і про що свідчать останні дослідження поведінкової економіки та психології людської натури. Як старший віце-президент по роботі з персоналом я маю честь і задоволення брати участь у житті компанії разом із, без перебільшення, тисячами ґуґлерів і змінювати їхній спосіб життя та методи роботи

 

16 переглядів

Поділіться своїми враженнями
в соцмережах

Що ви думаєте з цього приводу?

  Подписаться  
Уведомление о
Відгуки (0)
Книжка «Усе замахало. Але надія є»

Хочу отримувати
нові статті

Схожі публікації