Передзамовлення Наш формат
Інтернет-магазин Наш формат
Безкоштовна доставка

Безкоштовна доставка

Доставка здійснюється від 750 грн. за умови попередньої оплати замовлення

Історії успіху

Фільтр
Сортувати:

Інґвар Кампрад, Джефрі К. Лайкер, Бертіл Торекул, Філ Найт, Бред Стоун, Говард Шульц

Рейтинг: 4.8 (0 відгуків)
Рік видання: 2017, 2018 Палітурка: тверда Відправка: сьогодні
Комплект з п’яти книжок, що розповідають про історії всесвітньовідомих брендів: Starbucks, Toyota, Nike, Amazon та IKEA. ПРО КОМПЛЕКТ У цій колекції — п’ять абсолютно різних розповідей. Це історія продавця взуття, що з нуля створив мульти- мільйонний бренд, і японської
880 грн

Бертіл Торекул, Інґвар Кампрад

Рейтинг: 4.8 (3 відгуки)
Рік видання: 2018 Палітурка: тверда Відправка: сьогодні
Історія легендарного шведського меблевого бренду з перших вуст. ТЕМАТИКА Історія успіху. ПРО КНИЖКУ IKEA — це своєрідна філософія дизайну, а не просто меблі. Історія бренду нерозривно пов’язана з його засновником — Інґваром Кампрадом, який протягом 70 років очолював компанію. Маленька

Бред Стоун

Рейтинг: 4.7 (1 відгук)
Рік видання: 2017 Палітурка: тверда, матова Відправка: сьогодні
«Продається все. Джефф Безос та ера Amazon» відразу після публікації стала світовим бестселером. Найкращою книгою року її назвало не лише видання Financial Times (2013), а й такі світові ЗМІ як The Washington Post, Forbes, The New Republic, The Economist, Bloomberg та And Gizmodo. Тематика книги
195 грн

Говард Шульц

Рейтинг: 4.4 (3 відгуки)
Рік видання: 2017 Палітурка: тверда, матова Відправка: сьогодні
Бестселер New York Times від голови ради директорів Starbucks про те, як розбудувати найбільшу мережу кав’ярень, попри кризу й конкурентів. ТЕМАТИКА Великий бізнес, лідерство, менеджмент, кризовий менеджмент, історія успіху. ПРО КНИЖКУ Усе і справді почалося з чашки кави. Еспресо, випитого

Бред Стоун

Рейтинг: 4.7 (6 відгуків)
Рік видання: 2016 Палітурка: тверда, матова Відправка: сьогодні
«Продається все. Джефф Безос та ера Amazon» відразу після публікації стала світовим бестселером. Найкращою книгою року її назвало не лише видання Financial Times (2013), а й такі світові ЗМІ як The Washington Post, Forbes, The New Republic, The Economist, Bloomberg та And Gizmodo.