Книжковий інтернет-магазин Наш Формат
Кол-центр працює щодня з 08:00 до 22:00
Побажання
Роджер Мартін - фото

Роджер Мартін

Роджер Мартін (Roger Martin) – професор, письменник, консультант зі стратегії, декан та директор Інституту процвітання Мартіна при Університеті Торонто. У 2017 році рейтингова агенція Thinkers50 присвоїла йому перше місце у світі серед управлінських мислителів.

Дата народження
04.08.1956
Освіта
Гарвардський університет, Гарвардська школа бізнесу

Книги Роджера Мартіна

Алан Лефлі, Роджер Мартін
Рейтинг: 4.7 (3 відгуки)
Як побудувати стратегію компанії на прикладі корпорації Procter and Gamble. ТЕМАТИКА Бізнес. ПРО КНИЖКУ Стратегія компанії не обов’язково має бути складною, але її розробка — справді важке завдання, що потребує зусиль і часу. Часто власники бізнесів жертвують нею на користь нагальніших
Дженніфер Ріел, Роджер Мартін
Рейтинг: 5.0 (1 відгук)
Рік видання: 2019 Категорія: Менеджмент. Лідерство. MBA
Навчіться вирішувати завдання будь-якого рівня складності в бізнесі та житті. Тематика Бізнес, менеджмент, психологія. Про що книга Поведінкова наука доводить: ми приймаємо передбачувані рішення і часто собі на шкоду. Ви вкотре сіли за серіал, а не пішли у спортзал? На роботі знову

Біографія Роджера Мартіна

Канадець з Валленштейна, Роджер Мартін отримав ступінь бакалавра в Гарвардському коледжі за спеціальністю «Економіка» (1979 р.) і ступінь магістра ділового адміністрування в Гарвардській школі бізнесу (1981 р). Він є директором Інституту процвітання Мартіна й Сімейного інституту корпоративного громадянства Майкла Лі-Чину в Школі управління Ротмана та професором кафедри продуктивності й конкурентоспроможності. У 1998-2013 рр. займав посаду декана, а до цього 13 років працював директором глобальної стратегічної консалтингової компанії Monitor Company. Він є довіреним радником стратегічного планування для керівників компаній у всьому світі, включаючи Procter & Gamble, Lego і Verizon.

Дослідницька робота Роджера Мартіна здійснюється в рамках інтегративного мислення, бізнес-дизайну, стратегії, корпоративної соціальної відповідальності та конкурентоспроможності країни. Він багато пише і є постійним автором блогу Harvard Business Review, веде колонку у Financial Times та Guardian. Він опублікував 11 книг, у тому числі був співавтором бестселера «Безпрограшна стратегія. Як уникнути промахів у бізнесі».

У 2010 році Роджер Мартін був визнаний Business Week одним з 27 найвпливовіших дизайнерів у світі, у 2007 році – одним з 10 найвпливовіших професорів у світі, а у 2005 році Business Week назвав його одним із семи «Інноваційних гуру».

Цитати
Цитати ще не додані!

Відгуки про Роджера Мартіна Новий

Поділіться своїми враженнями!
Залиште свій відгук
Книгомани завжди мають свою точку зору і полюбляють ділитись нею. Залиште відгук про цього автора для майбутніх відвідувачів. Заздалегідь дякуємо!
Будь ласка, оцініть автора!
Вхід до особистого кабінету
Увійти за допомогою:

Підпишіться на розсилку
і отримайте знижку 10%

Вкажіть, будь ласка, Вашу стать

Або

Я погоджуюсь з умовами використання персональних даних