Джош Кауфман

Джош Кауфман

Джош Кауфман (Josh Kaufman) – американський письменник, підприємець, засновник руху «Персональний МВА». Він є автором бестселерів, що розкривають переваги, секрети та техніки самоосвіти на рівні кращих навчальних закладів світу.

До того, як приступити до масштабних досліджень та написання своєї першої книги, Кауфман працював у бренд-менеджменті підрозділу Procter&Gamble, де керував кількома мільйонними проектами, які охоплювали цілий ланцюжок створення вартості – від розробки нових продуктів до маркетингових кампаній в магазинах таких ключових клієнтів, як Walmart, Target та Costco. Перш ніж покинути P&G, він очолив розробку глобальної маркетингової стратегії компанії.

Після звільнення він, використовуючи свій значний досвід, консультував власників бізнесу в самих різних галузях промисловості, включаючи технології, розваги, видавничу справу, виробництво, фітнес, академічну діяльність, охорону здоров'я та державні послуги.

Українською видано бестселер Джоша Кауфмана «The Personal MBA» - «MBA в домашніх умовах. Шпаргалки бізнес-практика».

Джош Кауфман ×
 MBA в домашніх умовах. Шпаргалки бізнес-практика
Джош Кауфман
31 4.7
185 грн
 The First 20 Hours : How to Learn Anything ... Fast
Джош Кауфман
30 4.8
420 грн
 The Personal MBA: A World-Class Business Education in a Single Volume
Джош Кауфман
30 4.8
547 грн